Nonnen

Hjælp min sysmaskine vil ikke køre

Recommended Posts

Nonnen

Min Eva Royal 8700 vil ikke køre. Der er strøm til og når jeg trykker på start bibber den kun.

er der nogen der kan hjælpe mig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk
On 11/12/2018 at 20:12, Nonnen skrev:

Min Eva Royal 8700 vil ikke køre. Der er strøm til og når jeg trykker på start bibber den kun.

er der nogen der kan hjælpe mig? 

Har du husket at sætte hjulet fast igen efter en spoling ? Hilsen Christelk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nonnen
On 26/12/2018 at 11:31, Christelk skrev:

Har du husket at sætte hjulet fast igen efter en spoling ? Hilsen Christelk !

Jeg har prøvet om det er hjulet, men nej. Den kører meget stramt når jeg drejer på hjulet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk
Skrevet (redigeret)
For 17 timer siden, Nonnen skrev:

Jeg har prøvet om det er hjulet, men nej. Den kører meget stramt når jeg drejer på hjulet. 

Ja den er mere moderne end den gammeldags jeg har . Men se her er der en god vejledning til det heler https://manuall.dk/rce-eva-royal-8700-symaskine/  Der står ikke noget om at løse hjulet ved spolingen . men det kan være en fejl . Muligvis skal det dog gøres anderlesdes end ved de fleste . Man skal jo løse det inderste af hjulet . men hos nogle nyere skal man trække hjulet lid ud  Det ser ud til at det er sådan ved denne .Husk også et godt sytråd .Og så er der jo mulighed for at regulere sytråds - spændingen . . 

Kopir linket ind . Christelk !

Redigeret af Christelk
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dorthelindes

Hej Nonnen:)

I kraft af min interesse og brede viden inden for motorsport, kan jeg måske være behjælpelig.

Hvis du integrerer en Scania V12 motor i din maskine, er jeg sikker på, der nok skal komme mere end et par bip ud af den.

Så lugter det også så dejligt af diesel i skuret ;)

DOBBELT Adirt-bikers-riding-fast-through-the-turn

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hr.   Olsen
Skrevet (redigeret)
On 11/8/2019 at 14:18, Dorthelindes skrev:

Hej Nonnen:)

I kraft af min interesse og brede viden inden for motorsport, kan jeg måske være behjælpelig.

Hvis du integrerer en Scania V12 motor i din maskine, er jeg sikker på, der nok skal komme mere end et par bip ud af den.

Så lugter det også så dejligt af diesel i skuret ;)

DOBBELT Adirt-bikers-riding-fast-through-the-turn

Hvis du er rigtig crosser-tøs så vil du også vide at der ikke sidder en Scania kværn på en crosser, men gerne en 600cc benziner. Jeg har selv været på landsholdet i bane-speedway og jeg er privat ven med Erik Gundersen og Ole Olsen - ja rent faktisk er jeg i familie med Ole langt ude. Så hvis der er noget du vil vide så skal du bare spørge Hr. Olsen her. De cykler vi kørte på tilbage i 70’erne havde nosser - vi snakker 800cc og det er forklaringen på hvorfor mine kugler er så lange i dag! Navnet er Egon, Egon Olsen.

vh. Hr. Olsen.

Redigeret af Hr. Olsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind