loulou72

Når ex (bolleve/veninde)

Recommended Posts

loulou72

Jeg har set en i ca 7 md. Dog ikke helt uden problemer. Tidligere bolleven/veninde dukker hele tiden op på hans FB når han tjekker sin ind div steder (hendes kommenter vil være/ville ønske jeg kunne være der    /du er dejlig skøn.) udover dette PB hvor hun skriver hun savner han om de ikke snart skal drikke vin sammen.  Når han ligge noget på sin væg er hun der inden for få min efter.

Skal siges det kun vores børn der ed vi ses ellers ingen. Vi ses ikke sammen hverken i byen eller privat. (hemmelige møder når børn er på job eller skole)

ER dette normalt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Som bolle ven/veninde har man ikke patent på hvem der er sammen med hvem,og er den sex man giver tilstrækkelig god kommer ens bolleven/Veninde sikkere af sig selv for god rigtig god sex er en sjælden vare

så levere du varen så er der kø ved din dør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
loulou72

Nu ser ikke mig der bolle ven/inden. 

Men jeg er den han siger han vil være i forhold med.... Men ingen må vide det (og hans tidligere bolleven/inde der bliver ved med kontakt til ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 36 minutter siden, loulou72 skrev:

Men jeg er den han siger han vil være i forhold med.... Men ingen må vide det

Drop ham. Det lyder allerede der, for suspekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Tja, det er vel ikke så vigtigt hvad bollevennen skriver, det kan jo være svært at forhinde, med mindre der lukkes af for al kontakt, det der er vigtigt er vel hvad han skriver/gør.

Jeg kan så ikke lade være med at tænke på om jeres hemmelighedskræmmeri, skyldes han allerede er i et forhold, og du i virkeligheden bare er den nye bolleveninde, selv om han siger noget andet 🙂

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tapdance

Da jeg ikke kender hemmeligheden bag hans/jeres ønske om at holde jeres forhold hemmeligt, så vil jeg undlade at kommentere på det.  Men hvis der reelt ikke er andre end jer, der kender til eksistensen af jeres forhold, så kan men vel egentligt ikke opponere over at en ex eller bolleven/-inde eventuelt kommenterer på hvad der lægges op af forskellige kommentarer etc. på FB. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
holm80

“Den han vil være i forhold med” Men efter 7 måneder er det stadig så hemmeligt at ingen må vide det ? 

Nej, det er ikke helt normalt..

Hans bolleveninde skriver stadig til ham og kommentere på hans facebook.. 

Ja, det er meget normalt, for så vidt hun ved er han jo single og hun har derfor ingen grund til ikke at skrive til ham..

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber

Jeg er enig i at det ikke er normalt at blive holdt hemmelig efter 7 mdr. og at "eksen" formentlig bliver ved med at skrive, fordi hun stadig tror han er single.

Jeg var løbet langt væk for længst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind