Nomyi

Hvad skal jeg gøre?

Recommended Posts

Nomyi

Hej allesammen herinde :)

Jeg skriver nu, endelig, dette indlæg efter lang tids tænken frem og tilbage.
Men jeg er simpelthen på bar bund og ved at give op, kan slet ikke finde mig selv længere.

Jeg er virkelig baby-klar og ønsker det sådan.. Min kæreste og jeg har været sammen i 2 år, og jeg er fuldstændig sikker på, at det er ham. Han har afgivet løfte om at fri en dag, men for nu må jeg leve med ringen, som symbolere dette løfte.☺️

Men som sagt, 2 års forhold, vi har boet sammen i halvandet år nu, og økonomien er der og det hele. Men min kæreste vil først have bil og hus osv, hvilket jeg også kan forstå... men jeg er ved at blive skør af, at blive ved med at vente...
Og samtidig med at jeg er så baby-klar/skruk, så er jeg også bare i tvivl... for, er det bare baby, jeg vil? Og vil jeg nogensinde kunne gøre det godt nok for et barn? Baby er noget helt andet, det er jeg sikker på, men jeg er så bange for, at jeg ikke vil kunne opdrage barnet godt nok.. Og er jeg overhovedet klar til et barn, og ikke kun en baby?

Ja, det blev lidt længere, end forventet. Men er der en "kur" mod skrukhed / baby-skørhed? Og hvordan skal jeg tackle mig selv i det, jeg tager mig selv i at kigge på babytøj og har allerede en plan inde i hovedet hvor puslebord og diverse skal stå i lejligheden. Jeg græder tit, fordi at jeg ikke kan holde ud, at det ikke sker, og at jeg skal vente længere endnu.. Eller er der en måde, hvor man måske kan "overtale" sin kæreste, ikke presse ham eller noget. Men er der nogle ting, man kan sige eller gøre, som kan sætte lidt fut i ham?
Hvad vil i anbefale mig? Jeg er 21 og min kæreste er 20

Med knus og tak på forhånd, fra en meget trist og forvirret kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Er ked af at sige det, men det er også meget ung alder at gøre det i. Jeg var selv 23 og hun 22.

Min kæreste gjorde det på den måde at lade som om hun tog P-piller, men i virkeligheden skyllede hun bare 1 ud hver dag.

Vi havde været sammen i ca 5 år på det tidspunkt, så det undrede mig da også lidt at hun pludselig ville knalde 3 gange om dagen ;)

Anyway, det betød hun aldrig fik en uddannelse, og heller ikke andet end småjobs. Jeg var dog netop udlært, men også uden job.

Desuden boede vi et sted med kun 1 soveværelse. Hvilket også sagtens kan gå an så længe barnet/børnene er små, men det er de jo ikke ret længe.

Og så er det altså bare hammer besværligt at komme omkring uden bil når man har barn.

Få år senere begyndte hun at snakke om barn nr 2, hvilket jeg sagde nej til da vores hus allerede så småt var for småt, så et krav skulle være at hun fik fast job først, så vi kunne bo et større sted i så fald.

Det fik hun aldrig. Så fik jeg den angst om hun kunne finde på samme nr igen med P-pillerne. Til sidst var hun så baby-skruk, at hun fandt en anden der godt gad lave barn på hende.

Stakkels ham. Han havde også et barn i forvejen, så nu har de 3 børn, og stadig intet job nogen af dem.

Så det ER bare en dårlig plan hvis man ikke har uddannelse - eller i al fald et fast job af en art på plads først. Det er virkelig ikke sjovt at opfostre børn på kontanthjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

For at gøre en lang historie kort:

Kan i nikke genkendede til følgende:

Pigen bliver mere interresseret i sex, både under og efter en graviditet? Og hvis hendes "mål" er 2 børn, så blir hun ekstra?

Jeg har ikke som sådan noget imod børn, jeg synes bare ikke man skal have sex alene for at få børn ;) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind