Bruger128

findes der kvinder i Danmark som elsker balloner?

Recommended Posts

Bruger128

Jeg elsker balloner den slags af folie som Tivoli og Bakken sælger, lige siden jeg fik min første som barn har jeg været vild med dem. men normale balloner af gummi siger mig ikke noget. det skal være af folie den slags plastik med motiv udenpå. Jeg har et sexuelt fetish for den slags balloner og samler også på dem og jeg ved der ikke er mange i DK som er til sådanne balloner men jeg kender nogle stykker i USA som har det på samme måde som mig og jeg ville gerne vide om der findes piger/kvinder der elsker sådanne balloner i Danmark? hvis jeg engang skulle have en kæreste så er det et krav for min side at hun kan lide folieballoner og vil lege med folieballoner i sengen sammen med mig da det betyder meget for mig.

Jeg ved mange nok syns det er underligt men jeg tænder virkeligt meget på folieballoner og jeg ønsker ikke at stå frem med navn eller noget da dette er et taboo i samfundet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Af alle fetish er denne da den sjoveste, jeg har hørt om. Jeg bliver ikke seksuelt ophidset af folieballoner, men synes da de er søde 👍🏻 Håber du finder en at dele din ballon glæde med. Men tror nu ikke, at du skal være så bange for at fortælle det til en potentiel kæreste, så længe du stadig kan have sex uden balloner i nærheden.  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger128
For 1 minut siden, gumle skrev:

Af alle fetish er denne da den sjoveste, jeg har hørt om. Jeg bliver ikke seksuelt ophidset af folieballoner, men synes da de er søde 👍🏻 Håber du finder en at dele din ballon glæde med. Men tror nu ikke, at du skal være så bange for at fortælle det til en potentiel kæreste, så længe du stadig kan have sex uden balloner i nærheden.  

Ja Jeg er enig med dig i at folieballoner er søde, Jeg kan især godt lide de helt store af dem så som Airwalkers dem har jeg måtte hente hjem fra udlandet kan godt lide nogle rigtig tøse folieballoner med prinssser på og den slags. Jeg hygger mig med dem men nogle gange har jeg tanken om en pige der ville lege med og så bliver jeg bare endnu mere tændt når jeg leger med folieballoner i min seng. ja det er mit problem fordi jeg har et behøv for folieballoner så hun skal jo lige som være sammen med mig om en masse folieballoner så det er svært for mig at have sex uden folieballoner. Jeg er nok den eneste i DK som er til folieballoner, så det er nok derfor det er første gang du har hørt om denne form for fetish.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rustfri

Ikke for at ødelægge noget her,  eller for dig. Synes det er sejt at du bringer det frem.

Men jeg har den sygeste griner over tanken der fes gennem hovedet lige før,.. om at betragte dig på McD , når du vader ind i en børnefødselsdag.

Undskyld 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger128
For 2 minutter siden, rustfri skrev:

Ikke for at ødelægge noget her,  eller for dig. Synes det er sejt at du bringer det frem.

Men jeg har den sygeste griner over tanken der fes gennem hovedet lige før,.. om at betragte dig på McD , når du vader ind i en børnefødselsdag.

Undskyld 

de balloner Mcdonalds har er af latex så det er ikke noget for mig. det skal være dem af folie, som du nok kender fra Tivoli og Bakken som er meget normale i USA. latex/gummi slags balloner siger mig ikke noget. så det bliver ikke hos Mcdonalds at jeg bliver sexuelt ophidset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rustfri
For 2 minutter siden, Bruger128 skrev:

de balloner Mcdonalds har er af latex så det er ikke noget for mig. det skal være dem af folie, som du nok kender fra Tivoli og Bakken som er meget normale i USA. latex/gummi slags balloner siger mig ikke noget. så det bliver ikke hos Mcdonalds at jeg bliver sexuelt ophidset.

Satans 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind