Convex Earth

Støjberg har smidt en bombe!?

Recommended Posts

Convex Earth

https://denkorteavis.dk/2018/inger-stoejberg-smider-en-bombe-under-danmarks-forhold-til-fns-migrationspagt/

"Inger Støjberg smider en bombe under Danmarks forhold til FN’s migrationspagt.

I stedet udpegede Løkke udlændingeminister Inger Støjberg som Danmarks repræsentant ved konferencen i Marrakech.

Bang! Støjbergs bombe.

Støjberg har nok selv set denne fare. I hvert fald har hun nu taget det opsigtsvækkende skridt at sige nej til at deltage i konferencen."

Statsminister Løkke vil ikke fedtes ind i en underskrivelse af FN´s migrationspagt, og vil i stedet sende Inger Støjberg derned, men nu siger hun også nej tak!

Regeringen Løkke har en enorm dårlig sag her, og mit bud er, at hvis regeringen kan finde en som på regeringens vegne vil underskive "pagten", vil Venstre tabe mange stemmer ved det kommende folketingsvalg!

Der er kaos i regeringen, og det er yderst pinligt for Løkke, for hvem kan han nu få til at tage til den marokkanske by Marrakech, for at underskrive den aftale, når op mod 11 lande indtil nu har takket nej tak til den pagt?

Din mening?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 19 minutter siden, Convex Earth skrev:

https://denkorteavis.dk/2018/inger-stoejberg-smider-en-bombe-under-danmarks-forhold-til-fns-migrationspagt/

"Inger Støjberg smider en bombe under Danmarks forhold til FN’s migrationspagt.

I stedet udpegede Løkke udlændingeminister Inger Støjberg som Danmarks repræsentant ved konferencen i Marrakech.

Bang! Støjbergs bombe.

Støjberg har nok selv set denne fare. I hvert fald har hun nu taget det opsigtsvækkende skridt at sige nej til at deltage i konferencen."

Statsminister Løkke vil ikke fedtes ind i en underskrivelse af FN´s migrationspagt, og vil i stedet sende Inger Støjberg derned, men nu siger hun også nej tak!

Regeringen Løkke har en enorm dårlig sag her, og mit bud er, at hvis regeringen kan finde en som på regeringens vegne vil underskive "pagten", vil Venstre tabe mange stemmer ved det kommende folketingsvalg!

Der er kaos i regeringen, og det er yderst pinligt for Løkke, for hvem kan han nu få til at tage til den marokkanske by Marrakech, for at underskrive den aftale, når op mod 11 lande indtil nu har takket nej tak til den pagt?

Din mening?

Igen.. find en troværdig kilde. 

Løkke går så absolut ind for aftalen. 

Ifølge statsministeren florerer der på især sociale medier »nogle ret sort/hvide udlægninger« af, hvad migrationsaftalen indebærer og af påstande om, at han »er landsforræder og nu vil åbne Danmark, og at hele Afrika bare kan komme«.

»Mit motiv er jo det 100 pct. modsatte,« garanterede han og fortalte samtidig fra Folketingssalen, at Danmark nu forsøger at samle opbakning blandt andre EU-lande til en såkaldt stemmeforklaring - et forbehold - når pagten efter planen skal vedtages i Marokko i december.

»Vi arbejder benhårdt på at få en kreds af lande, som vi i Danmark deler værdier og politik med, om bord i en stemmeforklaring, der præciserer, hvad det her går ud på,« sagde Lars Løkke Rasmussen.

https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11033617/loekke-haelder-df-af-braettet-forsvarer-omstridt-fnpagt/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

På tide at Løkke bliver straffet for sit mangeårige lefleri !

Vi har absolut ikke brug for en ryggesløs statsminister der konstant hænger i skørterne på Merkel og ligger under for FN og EU.

Det er typer som ham der er skyld i det diktatur EU har udviklet sig til !

Ud af vagten med den fryns og ind med en statsminister der sætter hensynet til Danmark højere end EU !

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 6 minutter siden, Zorglup skrev:

Og sikke en bombe. Ja det er da tydeligt at hun er 100% imod. 😂

Tak for linket - og den yderst forklarende del i historien. 

»Jeg har ikke tidligere deltaget i den slags konferencer, og jeg ser heller ikke mig selv som deltager i den her.«

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

Og sikke en bombe. Ja det er da tydeligt at hun er 100% imod. 😂

»Jeg har ikke tidligere deltaget i den slags konferencer, og jeg ser heller ikke mig selv som deltager i den her.«

Det er i hver fald tydeligt, at hun ikke vil have beskidte hænder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 13 minutter siden, Zorglup skrev:

Det er i hver fald tydeligt, at hun ikke vil have beskidte hænder.

Nej.. det læser du ind i det.
Hvad der er tydeligt, er at hun ikke tidligere har deltaget, og heller ikke har planer om det denne her gang. Thats it. :)

Støjberg har tilmed kaldt det »et ganske godt resultat« ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 7 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Nej.. det læser du ind i det.
Hvad der er tydeligt, er at hun ikke tidligere har deltaget, og heller ikke har planer om det denne her gang. Thats it. :)

Nu plejer du jo ikke være god til at læse imellem linierne.
Hvorfor tror du hun ikke vil ? Fordi hun ikke 'plejer' ? Hun gør garanteret mange ting hun ikke plejer, så hvorfor lige hoppe over denne ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 minutter siden, Zorglup skrev:

Nu plejer du jo ikke være god til at læse imellem linierne.
Hvorfor tror du hun ikke vil ? Fordi hun ikke 'plejer' ? Hun gør garanteret mange ting hun ikke plejer, så hvorfor lige hoppe over denne ?

Det vil jeg ikke gætte på.
Mon ikke en journalist bør stille spørgsmålet. For mig behøver jeg ikke andet rædsonement, end at hun ikke tidliigere har deltaget, og heller ikke ændre på dette fremover. 
Hendes eget parti står bag en støtte til deklarationen, og hendes formand og landets leder støtter 100% op. 

Hun har selv personligt udtalt: »et ganske godt resultat«  og hendes eget ministerium har været med at at forhandle aftalen på plads. 
Hvad i alverden skulle dog pege på at hun nu, pludselig er imod aftalen?? Alene fordi enkelte modstandere åbner munden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind