Convex Earth

Muslim frit område!

Recommended Posts

Convex Earth

Muslim frit område!

For mange år siden fandt tyskerne på at lave et muslim frit område!

Om dette så skyldes, at de var fremsynede – tør jeg ikke sige, men i 1921 kom opfindelsen til Danmark.

Det startede med en åben vogn, som blev skubbet rundt.

Efter et stykke tid fandt man på at bygge et halvtag på vognen, for at beskytte mod regn og rusk.

I vore dage er det en lukket vogn med trækmotor og eget indbygget strømanlæg.

I 1970´erne var man nået op på 600 vogne, hvor der i dag er omkring 100 vogne tilbage, som dog de aller seneste år er steget lidt.

Har du nu gættet på, hvad der er det muslim frie område?

Hvis dit bedste bud er pølsevogne, så har du gættet rigtigt.

Pølsevogne har nemlig igen fået adgang til centrale pladser i vores store byer.

Dette skyldes at vores politikere vil bevare pølsevognskulturen for etniske danskere, hvor danskerne kan mødes uden muslimer og harcelere over den vanvittige indvandring af muslimer fra Afrika, Mellemøsten og fra andre muslimske lande.

Og da muslimer betragter svinet som urent og ikke spiser svinekød, også fordi det er forbudt i Koranen, er der gode chancer for ikke at møde dem i pølsevogne – muslimerne altså?

Måske bliver netop pølsevogne et af de sidste muslim fri områder i fremtidens Danmark?

På billedet kan du se grisen sige hej i pølsevognen!

Din mening?

Hej.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Ha ha jeg synes det er et morsomt indlæg og ingen ønsker mere end jeg at vore pølsevogne vil stige i antal.

Jeg vil dog samtidig advare dig om at dette forum er super sensitive når det kommer til omtale af muslimer og du skal nok ikke forvente ret mange indlæg i dette emne af samme grund 😏

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
Skrevet (redigeret)
On 1/12/2018 at 09:30, Convex Earth skrev:

Muslim frit område!

For mange år siden fandt tyskerne på at lave et muslim frit område!

Om dette så skyldes, at de var fremsynede – tør jeg ikke sige, men i 1921 kom opfindelsen til Danmark.

Det startede med en åben vogn, som blev skubbet rundt.

Efter et stykke tid fandt man på at bygge et halvtag på vognen, for at beskytte mod regn og rusk.

I vore dage er det en lukket vogn med trækmotor og eget indbygget strømanlæg.

I 1970´erne var man nået op på 600 vogne, hvor der i dag er omkring 100 vogne tilbage, som dog de aller seneste år er steget lidt.

Har du nu gættet på, hvad der er det muslim frie område?

Hvis dit bedste bud er pølsevogne, så har du gættet rigtigt.

Pølsevogne har nemlig igen fået adgang til centrale pladser i vores store byer.

Dette skyldes at vores politikere vil bevare pølsevognskulturen for etniske danskere, hvor danskerne kan mødes uden muslimer og harcelere over den vanvittige indvandring af muslimer fra Afrika, Mellemøsten og fra andre muslimske lande.

Og da muslimer betragter svinet som urent og ikke spiser svinekød, også fordi det er forbudt i Koranen, er der gode chancer for ikke at møde dem i pølsevogne – muslimerne altså?

Måske bliver netop pølsevogne et af de sidste muslim fri områder i fremtidens Danmark?

På billedet kan du se grisen sige hej i pølsevognen!

Din mening?

Hej.jpg

Hvorfor ikke gøre grisen hellig,så er ishøj pludselig en halvtom by,og gromhøjmoskeen helt fuld,så er det bare at hente folk der,og hvis de ikke tager hjem skal de arbejde på danish crown,eller passe vores grise 

Redigeret af fætter højbens fætter
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 20 timer siden, Patrioten skrev:

Ha ha jeg synes det er et morsomt indlæg og ingen ønsker mere end jeg at vore pølsevogne vil stige i antal.

Jeg vil dog samtidig advare dig om at dette forum er super sensitive når det kommer til omtale af muslimer og du skal nok ikke forvente ret mange indlæg i dette emne af samme grund 😏

Ha-ha, ja du nok ret deri!:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
On 1/12/2018 at 09:30, Convex Earth skrev:

Din mening?

😴

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie

Pølsevogne ja tak, dit politiks ævl nej tak.

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter

ooh gris du som er i himelen,ske din vilje

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Muslimer kan, og spiser faktisk i pølsevogne. Det bliver mere og mere udbredt. 
Flere og flere pølsevogne, begynder også at have tilbud til fx folk som ikke spiser gris. 

Flere får økologisk indhold, andre blive veganske osv.  - der skal fint nok være en vogn, både for dig og for mig - og for alle de andre mennesker som befinder sig i vores alle sammens land. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Jeg tror ikke jeg har set en eneste pølsevogn i mange mange år. Heller ikke i andre større byer som Næstved eller Odense. Findes de kun i København?

Der er i al fald mange mange flere pizza- og kebabsteder.

Skal man have pølse, så må  man enten på tanken, eller stege dem selv.

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 16 timer siden, snoozz skrev:

Findes de kun i København?

Nej da vi har skam også pølsevogne i Roskilde😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind