Maya1

At gå til højre eller venstre...?!

Recommended Posts

Maya1

Som min overskrift fortæller lidt om så er jeg virkelig i vildrede lige pt. Det skal siges at jeg er i et forhold med en sød fyr men vi har haft en del problemer igennem 2 år fordi han har festet alt for meget og røget ind og ud af fængsler. Men nu virker det endelig som om at han er vågnet op efter jeg lagde ham på is i ca et halvt år. Han sidder inde nu og alt er ok og jeg føler han er oprigtig og han kommer snart ud, så der får jeg heldigvis beviset på om han virkelig mener det eller ej. Jeg er den eneste i hans liv der betyder noget så jeg fylder meget i hans hverdag hvis man kan sige det sådan. Nå men.. sagen er så den at jeg var til rund fødselsdag i weekenden hvor jeg faldt i snak med en sød fyr. Vi klikkede fuldstændig og han var temmelig interesseret. (Prøvede efterfølgende at få mit nr igennem min veninde). Jeg har tænkt meget på ham efter den aften fordi han gav så godt et indtryk og var meget omsorgsfuld og empatisk. Lige noget for mig. Så nu er jeg bare totalt forvirret. Jeg har på ingen måde lyst til at såre min kæreste og jeg er også bange for at jeg vil fortryde hvis jeg nu går fra ham og kommer til at savne ham. Men vi har haft SÅ mange problemer pga hans druk osv, så det har gjort at mine følelser ikke er så stærke for ham længere som de var før. Mine veninder synes jeg skal afslutte det med min nuværende kæreste og give ham jeg mødte en chance. Men jeg synes det er overilet at droppe en man elsker for en som man ikke kender.. men alligevel er jeg er i tvivl.. hvad tænker i? Og er der evt nogle der har stået i lign situation? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Maya1 skrev:

Det kan være fint nok, at følge sit hjerte, men engang i mellem skal man også bruge sin fornuft.

Du skriver at du elsker din nuværende kæreste, selvom dine følelser ikke længere er så stærke. Er du sikker på, at du ikke forveksler det med vane, og, at det kan føles mere trygt, at blive i det gamle fremfor at hoppe ud i det nye/usikre?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maya1
For 9 timer siden, Entrelac skrev:

Det kan være fint nok, at følge sit hjerte, men engang i mellem skal man også bruge sin fornuft.

Du skriver at du elsker din nuværende kæreste, selvom dine følelser ikke længere er så stærke. Er du sikker på, at du ikke forveksler det med vane, og, at det kan føles mere trygt, at blive i det gamle fremfor at hoppe ud i det nye/usikre?

Jo det tænker jeg.. at det er blevet en vane. Jeg har det også svært med min kærestes måde at leve på. Masser af druk og fester og det strækker sig nogle gange over en uge.. det er ret voldsomt synes jeg. Men når han sidder inde, så er han sig selv og rigtig sød men lige så snart han kommer ud går der druk i den. Dog virker han overbevisende denne gang men alligevel har jeg en dårlig mavefornemmelse. Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal. Om han skal have den sidste chance med fare for at ham jeg mødte i fredags dermed ikke længere vil være interesseret. Puha jeg har helt ondt i maven over alt det her 😕 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 46 minutter siden, Maya1 skrev:

Jo det tænker jeg.. at det er blevet en vane. Jeg har det også svært med min kærestes måde at leve på. Masser af druk og fester og det strækker sig nogle gange over en uge.. det er ret voldsomt synes jeg. Men når han sidder inde, så er han sig selv og rigtig sød men lige så snart han kommer ud går der druk i den. Dog virker han overbevisende denne gang men alligevel har jeg en dårlig mavefornemmelse. Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal. Om han skal have den sidste chance med fare for at ham jeg mødte i fredags dermed ikke længere vil være interesseret. Puha jeg har helt ondt i maven over alt det her 😕 

Prøv at lade som om, at det er en veninde der har skrevet ovenstående til dig. Hvad ville du så anbefale din veninde at gøre?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mette 28
For 21 timer siden, Maya1 skrev:
For 21 timer siden, Maya1 skrev:

Jeg har på ingen måde lyst til at såre min kæreste og jeg er også bange for at jeg vil fortryde hvis jeg nu går fra ham og kommer til at savne ham. Men vi har haft SÅ mange problemer pga hans druk osv, så det har gjort at mine følelser ikke er så stærke for ham længere som de var før. Mine veninder synes jeg skal afslutte det med min nuværende kæreste og give ham jeg mødte en chance. Men jeg synes det er overilet at droppe en man elsker for en som man ikke kender.. men alligevel er jeg er i tvivl.. hvad tænker i? Og er der evt nogle der har stået i lign situation? 

Hvis du læser, det du selv har svaret, så har du fundet svaret på, hvad du skal gøre.

Hvor mange gange har han skuffet dig? Hvor mange gange har han røvrendt dig? Sådan en person, kan man ikke elske. Du er ikke ærlig over for dig selv. Han opfører sig konstant respektløst over for dig.

Jeg ville ikke betænke mig et øjeblik, hvis jeg var dig. Se at få mødt prinsen på den måske hvide hest. Du har chancen nu - grib den!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
emilo737

Mette, ud fra det jeg har læst, så virker det mere til at du har en form for "frygt" for det nye og ubekendte. Du tør ikke at forlade din kæreste, fordi hvad nu hvis det ikke fungere med fødselsdags-gutten? Hvad gøre du så? Du bliver nød til at lægge den frygt bag dig og springe ud i det. Du har hele livet forude. 

Din nuværende kæreste har røvrendt dig for mange gange, så måske det var på tide at du fandt lykken et andet sted henne? 

Nu siger du selv, at du er det eneste han har i sit liv og at du fylder så meget i det, så hvis du vælger at forlade din kæreste, så skal det bestemt gøres på den rigtige måde! 

Jeg ville personligt prøve lykken et andet sted henne, i lige netop denne situation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mette 28

Til emilio737

Det er vist den forkerte du skriver til. Det er Maya1 du sender et rigtig godt råd til. Det ligner lidt det jeg sendte til hende. Nå men læs lige indlæggene mere grundigt. Ellers er jeg helt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind