KimH

Fræk adventsgave til kæresten

Recommended Posts

KimH

Jeg har lavet en fræk julekalender til kæresten hvor de 4 søndage skal være gaver. 

Hun er frisk og dejlig, men ikke erfaren med sexlegetøj og den slags, og finder det måske lidt vulgært.

Jeg har 3 gaver til hende. Lidt frækt undertøj, et badekar der skal blive til et skumbad for 2 og en slags vibrator legetøj. Mangler en sidste ting til den sidste søndag, men kan ikke helt finde det rigtige, så søger inspiration til denne. Det frække undertøj, legetøjet og badet er lidt nogle gaver der er lige så meget til mig, så tænkte den sidste skulle være til hende.

Hun kan overraske med frækt undertøj, men hvad er min pangdang til det? Har tænkt på et frækt selvportræt, men alligevel ikke helt hooket på det. 

Nogen der har nogle forslaget? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine79

lækker olie med tilhørenede massage evt et blindfold , så bliver sanserne rigtigt skærpet når man ikke kan se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oliverjen

Hvad med den der par kalender fra sinful?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Britta Y

hvad med en hygge aften, arrangeret af dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
Skrevet (redigeret)
On 26/11/2018 at 21:47, KimH skrev:

Jeg har lavet en fræk julekalender til kæresten hvor de 4 søndage skal være gaver. 

Hun er frisk og dejlig, men ikke erfaren med sexlegetøj og den slags, og finder det måske lidt vulgært.

Jeg har 3 gaver til hende. Lidt frækt undertøj, et badekar der skal blive til et skumbad for 2 og en slags vibrator legetøj. Mangler en sidste ting til den sidste søndag, men kan ikke helt finde det rigtige, så søger inspiration til denne. Det frække undertøj, legetøjet og badet er lidt nogle gaver der er lige så meget til mig, så tænkte den sidste skulle være til hende.

Hun kan overraske med frækt undertøj, men hvad er min pangdang til det? Har tænkt på et frækt selvportræt, men alligevel ikke helt hooket på det. 

Nogen der har nogle forslaget? 

Vær nærværende overfor hende og fortæl du elsker hende,og overrask hende i god tid med sterarinlys og hyggelig musik

læs om hvad der tænder en kvinde og forstå en kvindes kemi,drop selvporstættet det vil nok ødelægge meget

en kvinde har en helt andet syn på sex og erotik, 

Skriv på google det tænder en kvinde på

så er der mange gode og rigtige forslag,du kan bruge,se&hør ,M!!! og woman de har gode råd til dig og husk at give dig god tid og vær ikke nærig,lad være med at rage hende på køn og bryster men fokuser på hende og (VIS HENDE hun er dejlig,en kvinde skal have tid,og bliv ved med at fortælle hende du elsker hende,vær galant,sterarrinlys i badekarret er hyggelige ting,evt fri til hende

god fornøjelse og held og lykke

Du må gerne svare tilbage og spørge om andre ting,og om hvordan det gik,

Redigeret af fætter højbens fætter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind