Convex Earth

Fransk publicist forventer borgerkrig!

Recommended Posts

Convex Earth

Fransk publicist forventer borgerkrig!

https://denkorteavis.dk/2018/fransk-publicist-forventer-borgerkrig-og-haer-og-politi-frygter-at-islamisterne-vinder-den/

"Den franske publicist og kommentator Franz-Olivier Giesbert frygter en borgerkrig.

PARIS: Frankrig er ved at blive et antisemetisk land, men som følge af strudsepolitik taler man ikke om, at antallet af antisemiske overfald vokser foruroligende.

Måske behøver man i Danmark ikke at søge den bekymrende udvikling så langt væk som i Frankrig. Malmø er et nærmere spejlbillede af hvad der sker, når den indfødte befolkning mister flertallet til muslimske tilflyttere."

De fleste politikere i Danmark sover stadig tornerosesøvn over indvandringen!

Indvandringen af fremmede kulturer har sin pris for et kristen og demokratisk land - også Danmark!

Særlig muslimerne, vil forsøge at lave vores samfund om, og kun få politikere og vælgere har set det komme længe!

Butiks røverier i dagtimerne og ned skydninger på åben gade, er blevet hverdags kost for danskerne!

Vores generation vil få en hård dom af vores børnebørn i fremtiden - hvordan kunne I dog tillade muslimske og islamistiske samfund at få grobund og udvikle sig i vores tidligere fredelige lille land - vil de spørge?

Din mening? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg tror også at der vil udbrydde en eller anden form for krig/EU-borgerkrig og jeg tror det bliver indenfor de næste 10-20 år.

Om det bliver kraftige og mange oprør, decideret krig eller borgerkrige er jeg mere i tvivl om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil

Hvis der er borgerkrig, så vil man forvente, at nogen dør

1jOEwlH.jpg

Som det ses, så skal man helt over til Japan for at finde et sted, der er længere fra en borgerkrig end Vesteuropa er.

Tanken om en borgerkrig foregår kun inde i hovedet på nogen få - for i den fysiske verden er der ingen tegn på borgerkrig i Vesteuropa.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Den korte avis og mere racistisk ævl. 

Utroligt at I aldrig kommer videre.. - hvis I reelt ønsker en saglig debat, så kom dog med noget med substans. 

Ingen lukker øjene for kulturelle sammenstød/påvirkninger i samfundet.. Det der evendelige muslimer = bad stuff er bare for dumt og ensporet. 

Fakta står tilbage. Du finder en større sammenhæng imellem social status, end religion - fokuser på det og ups.. nu står du pludselig med et helt andet samfundsbillede, hvor kristne, muslimer, sorte og hvide er repræsenteret. Åben øjenene. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 5 timer siden, Agil skrev:

Hvis der er borgerkrig, så vil man forvente, at nogen dør

1jOEwlH.jpg

Som det ses, så skal man helt over til Japan for at finde et sted, der er længere fra en borgerkrig end Vesteuropa er.

Tanken om en borgerkrig foregår kun inde i hovedet på nogen få - for i den fysiske verden er der ingen tegn på borgerkrig i Vesteuropa.

Grafikken er åbenbart 6 år gammel og det kan vi jo ikke bruge til noget, men hvor mange tror du der havde rystet på hovedet af dig hvis du for 10-15 år siden påstod at bandeskyderier på åben gade blev ganske almindeligt.

Det er jo samme historie om og om igen, højrefløjen vil stramme op og venstrefløjen ryster på hovedet og lader som ingenting imens situationen bare bliver værre og værre og pludselig hører det bare med til hverdagen.

Man skal godt nok være blind el. Radikal hvis ikke man kan få øje på den negative forandring som indvandringen konstant medfører for samfundet.

Når de kommende generationer engang spørger hvordan det kunne gå så galt håber jeg at humanister, globalister og unionister indrømmer at de tog fejl og undervurderede konsekvenserne af indvandringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Patrioten skrev:

Grafikken er åbenbart 6 år gammel og det kan vi jo ikke bruge til noget, men hvor mange tror du der havde rystet på hovedet af dig hvis du for 10-15 år siden påstod at bandeskyderier på åben gade blev ganske almindeligt.

Det er jo samme historie om og om igen, højrefløjen vil stramme op og venstrefløjen ryster på hovedet og lader som ingenting imens situationen bare bliver værre og værre og pludselig hører det bare med til hverdagen.

Man skal godt nok være blind el. Radikal hvis ikke man kan få øje på den negative forandring som indvandringen konstant medfører for samfundet.

Når de kommende generationer engang spørger hvordan det kunne gå så galt håber jeg at humanister, globalister og unionister indrømmer at de tog fejl og undervurderede konsekvenserne af indvandringen.

Det er helt tydeligt gyseindustrien der glammer her 😏

Når man nævner fy-ordet, så er der gysepligt.

Selvfølgelig kan man bruge 6 år gammel grafik. Der er ingen grund til at glemme terrorismen I Frankrig bare fordi den er sat på pause.

Apropos at være blind: Under rockerkrigen mellem Hells Engels og Bandidos 1994-1997 blev der brugt håndvåben, bilbomber, maskingeværer, håndgranater og panserværnsraketter.

https://da.wikipedia.org/wiki/Store_Nordiske_Rockerkrig

Desuden er der ikke flere drab i dag, end der var da Morten Korchs film De Røde Heste havde premiere i 1950.

Der er ikke mange drab i dag, og det kan jeg let bevise 😉

Redigeret af Agil
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 28 minutter siden, Agil skrev:

Selvfølgelig kan man bruge 6 år gammel grafik.

Apropos at være blind: Under rockerkrigen mellem Hells Engels og Bandidos 1994-1997 blev der brugt håndvåben, bilbomber, maskingeværer, håndgranater og panserværnsraketter.

https://da.wikipedia.org/wiki/Store_Nordiske_Rockerkrig

Desuden er der ikke flere drab i dag, end der var da Morten Korchs film De Røde Heste havde premiere i 1950.

Der er ikke mange drab i dag, og det kan jeg let bevise 😉

Apropos at være blind:

Bandeskyderier på åben gade skrev jeg vist nok.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/rockere-og-bander-i-konflikt-rekordhoejt-antal-skyderier-i-aar

Det er sager som denne jeg hentyder til:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/bandemedlem-faar-20-aars-faengsel-skyde-paa-cyklister

Du kan jo prøve at pløje dig igennem denne oversigt og vurdere om ikke jeg har ret:

https://www.dr.dk/nyheder/tema/bandekonflikt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
For 35 minutter siden, Patrioten skrev:

Apropos at være blind:

Bandeskyderier på åben gade skrev jeg vist nok.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/rockere-og-bander-i-konflikt-rekordhoejt-antal-skyderier-i-aar

Det er sager som denne jeg hentyder til:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/bandemedlem-faar-20-aars-faengsel-skyde-paa-cyklister

Du kan jo prøve at pløje dig igennem denne oversigt og vurdere om ikke jeg har ret:

https://www.dr.dk/nyheder/tema/bandekonflikt

Jeg kan godt forstå, at du er oprørt over det, men jeg kan ikke forstå, at jeg kun har gysepligt i forhold til den verserende bandekonflikt - for jeg vil gerne fordømme alle kriminelle

Hells Engels kæmpede imod den rivaliserende rockergruppe Bullshit fra Amager i perioden 1983-87. Kampene kostede ti mennesker livet.

Rockerkrigen i 1990'erne mellem Hells Engels og Bandidos kostede 9 bandemedlemmer livet.

De skød også på åben gade, og baggrunden var den samme: at få kontrol over hash markedet. 

Jeg nævner det kun, fordi du skrev: "...men hvor mange tror du der havde rystet på hovedet af dig hvis du for 10-15 år siden påstod at bandeskyderier på åben gade blev ganske almindeligt."

Det virker jo lidt sært på den baggrund.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 13 timer siden, Agil skrev:

Selv i hovedet på Macron, der i april i år advarede for en borgerkrig i Europa, og den kan begynde i Frankrig, sagde Macron i en tale i Europaparamentet i Straßburg. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 7 timer siden, ThomasSneum skrev:

Den korte avis og mere racistisk ævl. 

Utroligt at I aldrig kommer videre.. - hvis I reelt ønsker en saglig debat, så kom dog med noget med substans. 

Ingen lukker øjene for kulturelle sammenstød/påvirkninger i samfundet.. Det der evendelige muslimer = bad stuff er bare for dumt og ensporet. 

Utroligt at du aldrig kommer videre, du er en permanent debatdræber, hvis kilden til et tema ikke passer ind i dit verdensbillede,

Din respekt for debattører, der gør sig et arbejde og opretter et debattema, ligger langt under nulpunktet, gør det selv bedre og kom med temaer med 'seriøse kildeangivelser' i stedet for kun at nasse på andres temaer, du har jo også den mulighed at holde dig fra at kommentere, hvis kildeangivelsen ikke passer dig.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind