Patrioten

Bandeleder død.

Recommended Posts

Patrioten

Bandelederen som igår gik til angreb på en politipatrulje med kniv og efterfølgende blev skudt er nu død på hospitalet forlyder det i nyhederne.

Samtidig har højesteret omstødt By og Landsrettens domme over LTF bandelederen Shaub Khan fra betinget udvisning til decideret udvisning i 6 år.

Begge episoder vil uden tvivl sende et klart signal til indvandrerbanderne om at tålmodigheds bægeret er ved at være fyldt.

Nu må man håbe at By og Landsret har fået et vink med en vognstang om at de skal stramme op fremover i denne slags sager.

Hvad mener du ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Bandelederen som igår gik til angreb på en politipatrulje med kniv og efterfølgende blev skudt er nu død på hospitalet forlyder det i nyhederne.

Samtidig har højesteret omstødt By og Landsrettens domme over LTF bandelederen Shaub Khan fra betinget udvisning til decideret udvisning i 6 år.

Begge episoder vil uden tvivl sende et klart signal til indvandrerbanderne om at tålmodigheds bægeret er ved at være fyldt.

Nu må man håbe at By og Landsret har fået et vink med en vognstang om at de skal stramme op fremover i denne slags sager.

Hvad mener du ?

Desværre tror jeg at det kun er begyndelsen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Stor tak til politiet i dette tilfælde. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 4 timer siden, Convex Earth skrev:

Desværre tror jeg at det kun er begyndelsen!

Ja men forhåbentlig begyndelsen på en hårdere kurs overfor disse lede bander 🤨

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 11 timer siden, Patrioten skrev:

Ja men forhåbentlig begyndelsen på en hårdere kurs overfor disse lede bander 🤨

Ak ja håbet dør sidst, jeg tror ikke på en hårdere kurs hverken over for de lede bander eller andre kriminelle udlændinge.

For 18 timer siden, Patrioten skrev:

Det tror jeg først på, når Shaub Khan ER udvist og forbliver ude af Danmark i 6 år.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 10 minutter siden, dewey skrev:

Ak ja håbet dør sidst, jeg tror ikke på en hårdere kurs hverken over for de lede bander eller andre kriminelle udlændinge.

Det tror jeg først på, når Shaub Khan ER udvist og forbliver ude af Danmark i 6 år.

Ja jeg forstår godt hvorfor du er skeptisk, konsekvens har jo aldrig ligefrem været Danmarks stærke side 🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Til Patrioten

Så længe den Danske straffelov er så vattet så skal det jo galt.

Jeg forstår så heller ikke de Danske domstole, hvordan kan de komme frem til en " lille skat " dom når der bliver sagt at denne forbrydelse kan give op til X antal år i skyggen.

Og så er jeg stor tilhænger af at alle dem der ikke er af dansk afstamning de smides altid ud af landet, for de skider jo på den Danske lovgivning, og nå ja skulle de ryge i spjældet hvad så, det er jo et bedre hotel.

Hej

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 19 timer siden, Jens01 skrev:

Til Patrioten

Så længe den Danske straffelov er så vattet så skal det jo galt.

Jeg forstår så heller ikke de Danske domstole, hvordan kan de komme frem til en " lille skat " dom når der bliver sagt at denne forbrydelse kan give op til X antal år i skyggen.

Og så er jeg stor tilhænger af at alle dem der ikke er af dansk afstamning de smides altid ud af landet, for de skider jo på den Danske lovgivning, og nå ja skulle de ryge i spjældet hvad så, det er jo et bedre hotel.

Hej

Jeg er mere tilhænger af at udlændinge der gentagne gange viser at de ikke vil indordne sig i fællesskabet smides på porten for bestandig.

At udlændinge ikke kan smides ud fordi de har fået en unge er vanvittigt og nok noget der spekuleres i når man er dybt kriminel indvandrer med flere betingede udvisningsdomme.

Menneskerettigheds konventionen er til langt mere skade end gavn, undtagen hvis man er kriminel indvandrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind