snoozz

Eks kæresten !

Recommended Posts

snoozz

Jeg jeg kunne ikke finde på en god overskrift for denne her er lang og svær. Men skal forsøge et gære det rimeliget kort:

1 Jeg møde A (eks) og B (mig) går for første gang hjem til min mor og siger hun sakl være farmor - og vi var 15 og 16 år. Det sagde jeg helt seriøst til dem, for jeg troede jo selv på det, Jeg kom så med til ultralyd - men så sagde lægen der at der ikke er nogen graviditet . og heller ikke har været det,

Her startede løgnen, Jeg var forelsket i hendes og ville gøre alt for hende. De næste år skete noget ligen, tabte graviditeter, men SÅ da hun blev 22 og jeg 23, SÅ kom der endelig en baby ;) Og hun er 14 år i dag og ingen problemer med hende . eller jo men kun alm teenage-problemer gg...

Der er egenligt ingen problemer der. Men det er snart ti år siden vi slog op!

Så sent som i lørdags var jeg til en fest med en masse nye damer, men jeg var tilbageholdende fordi det føles som om jeg er utro hvis jeg finder en ny, selv hun forlængst har fundet en ny og også fået et barn mere endda. ...!

Altså selv når jeg har frække drømme som mænd jo har engang imellem, så er det altid med hende. Hvilket aldrig ville kunne ske fordi i drømmene er hun stadig den der 25-årige jeg havde det godt med, ja også seksuelt. Det er hun nu 10 år senere i sagens natur ikke mere.

Jeg vil rigtigt gerne have en ny kæreste, men det er som om jeg er utro hvergang jeg har en chanche med en. Eller også så ja.... da jeg var teenager havde jeg nu inden problemer med et finde kærester, nu er jeg 37, hvad gør jeg forkert ?

Jeg har lige været til en fest for chattere som primært var for personer over 40 år, jeg fik dog lov at komme med alligevel. Der var da også en masse damer, men jeg var vidst bare for ung til dem.

Det som om jeg er havnet i et indenmandsland mellem ungepiger på SU eller modne damer med styr på alting, der er ikke nogen på fx 30 eller 35? år uden så har de travl med småbørn og er allerede gift osv. Man føler sig sgu ret ensom !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Kom bare jeg er modtagelig overfor alle inputs !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elo1980

Du ikke utro hvis du sammen med en men du må lære at give slip og komme videre din eks er kommet videre og er lykkelig. 

Ved godt det ikke er nemt har selv prøvet. Men du ved du har fundet den rette når du kun har hende i tankerne. 

Men lær at gi slip på fortiden for din egen skyld

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind