fætter højbens fætter

Ordet Relation

Recommended Posts

fætter højbens fætter

Har det sådan at jeg ireteres over folks brug af dette ord ved godt at jeg bare kan være ligeglad,men det er åbenbart det nyeste MODEORD i gamle dage var der andre ord som blev brugt til ukendelighed,som feks 

jeg oplever

jeg kan mærke

nå men det går nok snart over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Det kan jeg ikke relatere til.....

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Jeg har det på samme måde med ordene:

EU, konventioner, indvandring, integration, familiesammenføring, politisk korrekthed, radikale venstre, globalisme og mange mange flere ?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)

Allerværst har jeg det med "ordet" biddeler (bløde d'er).:wacko:

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 18/11/2018 at 13:09, Patrioten skrev:

Jeg har det på samme måde med ordene:

EU, konventioner, indvandring, integration, familiesammenføring, politisk korrekthed, radikale venstre, globalisme og mange mange flere ?

Nej, du har det ikke svært med selve ordende, men med selve politikken bag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
For 5 timer siden, modpol skrev:

Nej, du har det ikke svært med selve ordende

øhhh...jow du har.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 11 timer siden, modpol skrev:

Nej, du har det ikke svært med selve ordende, men med selve politikken bag :D

Både og da jeg faktisk hader disse og mange tilsvarende ord 🤨

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 9 timer siden, Patrioten skrev:

Både og da jeg faktisk hader disse og mange tilsvarende ord 🤨

Kampen imod globalisme taber du dog, at tro det kan standses andet end midlertidigt er utopisk. Hvis hvis EU kollapser, så vil verden (og USA efter Trump), fortsætte denne globalisering, simpelthen fordi det er teknologisk bestemt og ikke politisk.

På et tidspunkt bliver presset stort nok til at, politikkerne vil gå endnu mere i den retning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 27 minutter siden, modpol skrev:

Kampen imod globalisme taber du dog, at tro det kan standses andet end midlertidigt er utopisk. Hvis hvis EU kollapser, så vil verden (og USA efter Trump), fortsætte denne globalisering, simpelthen fordi det er teknologisk bestemt og ikke politisk.

På et tidspunkt bliver presset stort nok til at, politikkerne vil gå endnu mere i den retning.

Selvom jeg hader ordet globalisme ved jeg godt hvad vej udviklingen går og og når jeg hader globalisme er det jo mest den demografiske globalisme jeg tænker på.

Selve ide’en om åbne grænser og masseimmigration fra den ene ende af verden til den anden betyder jo i sidste ende sammenbrud og anarki.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 4 timer siden, Patrioten skrev:

Selvom jeg hader ordet globalisme ved jeg godt hvad vej udviklingen går og og når jeg hader globalisme er det jo mest den demografiske globalisme jeg tænker på.

Selve ide’en om åbne grænser og masseimmigration fra den ene ende af verden til den anden betyder jo i sidste ende sammenbrud og anarki.

Netop derfor må det også håndteres globalt rent politisk, masseimmigration som det foregår nu er total uholdbar og destabiliserende der ved vi godt. Vi må derfor finde en anden løsning, og er ikke nationale løsninger.

Nationalt kan man højst dæmme op for problemet rent lokalt, det kan være nødvendigt, men er ingen løsning, ligesom det ikke var en løsning at pumpe vand ud af Titanic.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind