Jens01

Min ferie skal være billig

Recommended Posts

Jens01

Men den skal samtidig være på mindst 5 stjerner.

Sådan tænker desværre mange mennesker, og det ser man også mange steder at de skriver i diverse forummer hvor kan jeg komme hen i den og den måned, men den skal være billig.

Og når  folk så kommer frem til hotellet på rejsemålet, så flipper de helt ud over at der ikke er guldvandhaner og heller ikke en personlig butlet til rådighed alle 24 timer.

Nu har vi været på  Hotel Mediterraneo i Hersonissos på Kreta 11 gange, og jeg har kun en ting at brokke mig over, og det er de andre gæster, mange er nogle svin, de sidder ved et bord og ryger, og alligevel så slår de asken af på gulvet.

De tager mad med deres unger hængene på hoften hvor barnets fortøj slæbes faretruende hen over den mad som vi andre skal spise.

Man fylder en masse mad op på en tallerken og spiser kun halvdelen.

Man ser folks unger bevist stå og ødelægge noget uden at nogen griber ind, for man vil ikke blandes ind i noget.

det er også rystende at høre og se folk sige at de tager på ferie med deres børn, for det er det eneste tidspunkt hvor de kan være sammen med dem, det er også OK, men så skulle forældre og børn lade deres mobiltelefon blive hjemme, for man ser gentagne gange at forældrene slet ikke har styr på ungerne fordi de skal sidde og glo på den skide mobil, og hvor bliver de sure hvis man lader en bemærkning falde.

Få styr på jeres unger, det er frygtligt at høre og se på alle de unger der farer rundt og larmer, men det ser forældrene desværre ikke fordi de sidder der med deres SMS osv.

Man vælger et hotel hvor man bare kan stoppe i hovedet så læge der er plads i vommen, og så brokker man sig alligevel over maden, den er så og så kedelig, man kan jo ikke forvente at få en lækker oksesteg osv. hver dag.

Nå ja jeg kunne blive ved, men jeg vil nu slutte af med at sige til jer, tænk på at der jo også er andre mennesker på Hoteller som jo også har betalt for at være der i XX antal dage.

Nej Nej og atter NEJ dette her er ikke en gang brok skrevet af et brokkehoved, jeg har skrevet dette her fordi at det desværre ikke er alle der sådan lige har styr på hvordan man fører sig frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerNatur

Hej Jens01.

Det uheldige du skriver om børn på ferie har jeg aldrig oplevet hverken i ind og udlandet. 

Jeg ved man kan tage på billig ferie med Apollo Rejser til det sydlige Albanien. 

Hilsen Jesper 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01
Skrevet (redigeret)

Til Elsker Natur

Vi går ikke så meget efter hvor det er BILLIGT, Jeg skrev indlægget sådan fordi det er tit og ofte at man ser det med at en ferie skal være sådan og sådan men alså også billg.

Vi betaler hvad det koster og det vil sige at det er til samme pris som de unge mennesker der kommer slæbende med deres i mange tilfælde uopdragne unger, det syntes jeg alså ikke at man kan tillade sig.

Det ville jo være helt fint hvis man hjemme fra havde lært ungerne hvordan man fører sig frem når man kommer i byen og skal spise med kniv og gaffel som man sagde før i tiden men hvad der opstår jo så bare det lille problem at forældrene måske heller ikke kan fører sig frem på en måde så andre mennesker også kan være i stue sammen med dem.

det ville jo være en god begyndelse hvis forældrene lod deres Mobiltelefon blive hjemme.

Hej

Redigeret af Jens01
Skulle lige rettes til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind