Så la' da vær'

Månedlig forbrug i 2019

Recommended Posts

Så la' da vær'

Hey folkens,

Er der nogen der er med på at skrive herinde om jeres månedlige forbrug til næste år?

Jeg vil nemlig utrolig gerne kunne få et overblik et andet sted end i et EXCEL ark.

Jeg ville måske også få noget af en eye opener pga overforbrug.

Måske kunne vi også give hinanden gode råd :)

Jeg håber nogen er friske.

Vh Ann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg må desværre sige nej tak. 
Har ikke brug for at udbasunerer mit ellers indlysende overforbrug jeg har.

Men held og lykke med overblikket. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg vil overveje det.

Fordelen ved et forum, i forhold til facebook, er jo, at man er så dejligt anonym.:D

Hvor mange detaljer skal med?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg har aldrig haft behov for at lægge et budget da jeg i bund og grund har et fornuftigt forhold til mine penge. Eftersom jeg tjener mere end jeg bruger så har jeg intet overforbrug

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har længe heller ikke brugt budgetter, da der ingen penge er at budgettere med jo.

Ahrrr.... på kontanthjælp var det sgu noget strengt. Især hvis man fx er ryger. Så kunne aftensmaden godt bestå af fx en pose ris krydret  med karry og intet andet ;/

Nu er jeg heldigvis kommet på førtidspension, hvilket betyder næsten en fordobling af indkomsten, så nu behøver jeg stadig ikke budgetter. Forskellen er bare at nu kan jeg faktisk betale de regninger der kommer, og ikke bo på 25 m2 langt ude på landet.

Eller nogen vil nok stadig kalde det en lille skod by, men i det mindste er der ikke en times gåtur hver vej for nærmeste indkøbsmulighed og/eller transportmuligheder.

Og så er lejligheden fra 70´erne hvilket føles helt moderne i forhold til hvor jeg boede før (fra 1877) ;) Fx er der faktisk telefonstik og kabelTV ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind