Leonidas

Stine Bosse er helt blank!

Recommended Posts

Leonidas

På twitter skrev hun at der har været fred i 100 år! Mon hun slet ikke har hørt om anden Verdenskrig? Og så fatter hun ikke at mange af de ikke-vestlige migranter, er totalt ubrugelig som arbejdskraft, men nej, vi skal blot have endnu flere herop! ? Hvordan kan man være så blank? Hvorfor er hun kommet til tops?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 minutter siden, Leonidas skrev:

På twitter skrev hun at der har været fred i 100 år! Mon hun slet ikke har hørt om anden Verdenskrig? Og så fatter hun ikke at mange af de ikke-vestlige migranter, er totalt ubrugelig som arbejdskraft, men nej, vi skal blot have endnu flere herop! ? Hvordan kan man være så blank? Hvorfor er hun kommet til tops?

Tror du hun seriøst mente 100 år? :gruble:

Og i Hvilken kontekst? - I DK, eller i EU, eller hur?

Som jeg forstår det,  er det virksomhederne som efterspørger udenlandsk arbejdskraft.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 minutter siden, Leonidas skrev:

Så ingen ved reelt hvad hun mener med 100 år. Jeg antager hun mener i DK. 
Det er naturligvis noget upræcist. Og DK har jo også deltaget i flere krige siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
Lige nu, ThomasSneum skrev:

Så ingen ved reelt hvad hun mener med 100 år. Jeg antager hun mener i DK. 
Det er naturligvis noget upræcist. Og DK har jo også deltaget i flere krige siden. 

hvis du kigger på twittertråden, så indrømmer hun sin fejl, trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, Leonidas skrev:

hvis du kigger på twittertråden, så indrømmer hun sin fejl, trods alt.

Oh!.. well.. Fred i "mange år" så. ?
Det kan jeg fint tilgive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Hvis vi for Danmark undtager 2. Verdenskrig, trods de klare krigshandlinger, så skal vi tilbage til 1864, hvilket giver mere end 100 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 3 minutter siden, Leonidas skrev:

Hvis vi for Danmark undtager 2. Verdenskrig, trods de klare krigshandlinger, så skal vi tilbage til 1864, hvilket giver mere end 100 år.

Så hvis hendes pointe var "Fred i lang tid", så var hun jo ikke helt skæv på den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

Så hvis hendes pointe var "Fred i lang tid", så var hun jo ikke helt skæv på den. 

Tja, hvis vi ser bort fra krigene i Eks-Jugoslavien, Mellemøsten osv. Jeg er dog glad for frihandlen og handelsaftalerne mm. som er med til at binde Europa sammen, men hvis vi måske risikerer en borgerkrig et stykke ude i fremtiden, så er takken til det korrupte EU fejlplaceret.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Stine Bosse er sammen med Trads, Zorning og Stampe indbegrebet af uvidenhed i forhold til den impact som ikke vestlig indvandring har på Danmark og resten af Vesteuropa.

Inger Støjberg beskriver Bosse aldeles glimrende i denne artikel efter deres fælles folkemødedebat på Bornholm.

https://www.bt.dk/politik/stoejberg-i-krig-mod-stine-bosse-hun-er-ved-at-fjerne-sig-fra-den-virkelige-veden

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind