Bentley1993

Gammel flamme spøger i mit hoved...

Recommended Posts

Bentley1993

Jeg skriver dette, da jeg håber I kloge mennesker kan hjælpe mig. Jeg har en skøn kæreste. Vi har nu været sammen i lidt over 2 år (siden august 2016) og vi har boet sammen i hans hus siden juli sidste år. Vi har det rigtig godt sammen, vi griner sammen og vi har god sex. 

Vi har en hund sammen og han hjælper mig med mine to heste, og vi taler om at finde et landsted sammen, blive gift og få børn. Alt sammen ting jeg gerne vil og glæder mig til. Jeg elsker ham og jeg elsker at være i hans selskab. 

Mit problem er så, at jeg ofte tænker på en gammel bolleven. Han var på det tidspunkt 12 år ældre end mig ( i 2012) og vi havde et skønt sexliv. Dog fandt han sig en kæreste mens vi var sammen og det var først efter vi havde været sammen nogle gange efter, at jeg fandt ud af, at jeg var "den anden kvinde". Jeg var ung og uerfaren og blev møg forelsket i ham. Har hverken før eller siden oplevet noget lignende. Den første gang jeg mødte ham var den fysiske tiltrækning umådelig stærk... mit problem er nu, at selvom det er 6 år siden vi var sammen, popper han tit op i min hjerne, og jeg vil jo bare gerne fokuserer på mit forhold med min kæreste. Jeg havde så sent som i aftes en ged drøm om min eks og jeg kan ikke få ham ud af hovedet. 

Mit spørgsmål er så om nogen af jer har et godt råd til hvordan jeg kan glemme ham? Jeg kan intet finde om ham på nettet, ikke engang hans tlf nummer... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Turbopomfritten

Jeg har selv en flamme, nogle år tilbage,  som virkelig tit popper op i mit hoved. Det var hende der fandt en anden.  Det blev jeg meget vred og såret over.   Før det havde vi snakket on off i mange år.  Lang historie...

Pointen det at jeg har undladt at slå så meget som hendes navn op nogen steder  for snart 3 år siden. Og ignoreret henvendelser fra hende. Det gør stadig ondt og spøger i mit hoved.  Men ikke at vide noget som helst, det er nok det bedste  jeg har gjort for mig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind