leodawgy1337

Hvilket hundefoder?

Recommended Posts

leodawgy1337

Hey, hvilket hundefoder anbefaler i til jeres hunde? Selv har jeg et par store hunde og har prøvet lidt af hvert, men kunne godt tænke mig at høre om de mærker som i har prøvet. Og også hvor man kan købe det! Tak på forhånd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
iben82

Vi benytter Royal canin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Real Nature fra Maxizoo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seeckt
Skrevet (redigeret)

Kan anbefale et mindre kendt mærke ved navn Josera som kan bestilles på forskellige sider på nettet. Kan kun berette om deres dyre varianter (dem med de gul/grønne poser): Jeg valgte det fordi det har et højt indhold af kød/fisk og fyldstofferne er ikke de dårlige og oversøiske kulhydrater som majs, ris osv. men hjemlige kartofler, roer, rodfrugter m.m. Det skal heller ikke fragtes til Europa fra langtbortistan, hvilket gør at selv de dyre varianter ikke koster seriøst mere end de kendte konkurrenter, men indholdet er bare meget bedre. De hvalpe som jeg har fodret med dette fra start af, er interessant nok alle udstyret med en naturlig mæthedsfornemmelse - de overspiser ikke selv om de har nok i skålen til at kunne gøre det. Min formodning er at mange andre mærker har skjult sukker/fedt som appetitvækker, hvilket giver en anden spiseadfærd. Specielt de velkendte mærker af amerikansk oprindelse og store koncerner som Nestlé propper en masse l*** i foderet, og man skal ikke lade sig narre af at hundene er ivrige til at spise det. Børn spiser også ivrigt McDonalds mad.

NB jeg har ingen forbindelser til Josera og opfordrer gerne til at folk finder andre produkter af lignende sammensætning. Har bare mega gode erfaringer med det, derfor mit indlæg om det.

Redigeret af Seeckt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind