basle72

valg af ny firmabil

Recommended Posts

basle72

Hej

Skal om ca 6 mdr vælge en ny firmabil, men hvilken?

Kører ca 70,000km om året, skal være en diesel, og den skal have en god højde fra forsædet og op til øverste kant i dørrammen da jeg har en rygskade, en bil som feks en Ford mondeo er komplet umulig at komme ind i.

Nypris må ikke overstige 380-400,000kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RocketScientist

Jeg har en forkærlighed for VW Golf Sportsvan - Bedstemor And udgaven af Golf. Totalt kedelig og giver nok ikke den helt store streetcred i bandemiljøet. Men dejlig praktisk, uden at fylde for meget. God kørestilling uden at være en SUV..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 11 timer siden, RocketScientist skrev:

Jeg har en forkærlighed for VW Golf Sportsvan - Bedstemor And udgaven af Golf. Totalt kedelig og giver nok ikke den helt store streetcred i bandemiljøet. Men dejlig praktisk, uden at fylde for meget. God kørestilling uden at være en SUV..

Har lige været rundt og kigge og har desværre en skavank der hedder 3 stive lændehvirvler, der gør at jeg skal have meget stor døråbning i højden, altså fra sæde og op til øverste kant i døren.

Har pt. en mercedes b klasse og den er super, men også pænt meget for dyr ifht. hvad man får af udstyr osv.

Har kigget på et bjerg af store biler, og langt de fleste er bunden hævet i så afstanden mellem sæde og overkant af døråbningen ikke er en pind større end i en lille bil, og har rigtigt svært ved at finde nogen der egner sig.

Golf sportsvan er faktisk en af dem jeg har tænkt på, kan bare ikke finde en forhandler der har en stående så jeg kan teste det.

Ellers har jeg fundet følgende der kunne bruges, vw touran, opel zafira, Renault kadjar, Ford Kuga, og Ford C-Max, hvor C-Max og Zafira klart er de to der er nemmest at komme ind og ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind