sofie0515

Hvad vil den mand???

Recommended Posts

sofie0515

Hej. Har brug for hjælp til denne her. 

Jeg mødte en fyr på tinder. 

Vi skrev godt sammen og aftalte en date.

efter 1 date skriver han at han havde en god aften osv. Og om vi skulle ses igen. 

Jeg sagde ja. Det skal lige siges at vi ente med at kysse ret hedt på 1 date og han nåede helt dertil hvor han rørte mine bryster inden jeg stoppede det. Jeg tilbød at køre ham hjem da han bor lidt langt fra byen. På vejen ber han mig, sætte ham af ved en vens hus, da lige skulle hente noget . 

De sidste 3 dage er der gået ca 1 døgn fra jeg høre fra ham, han svare dog når jeg skriver, han skriver at han er meget optaget af arbejde men spørg alligevel hvornår jeg har tid til 2 date. Vi aftaler i weekenden. Igen ca 1 døgn uden kommunikation, så jeg skriver og spørg om han har haft en god dag, hvortil han svare om vi skal ses lørdag, Intet svar på mit spørgsmål. 

Vi bliver enige om lørdag.   

lørdag er der en normalt kommunikation om tidspunkt sted osv. 

Jeg kommer og henter ham, men bliver bedt om at samle ham op ved SuperBrugsen. Jeg er ude af bilen da han kommer men får ikke er hej kys eller kram. Han sætter sig bare ind i Bilen lidt hurtigt. 

Vi hygger, snakker, kysser osv. I læbet af aften. 

Indtil vi rammer by delen som er fuld af mennesker her går han bare ved siden af mig, med hvad jeg føler er lidt distance mellem os, han møder nogle få venner og siger hej osv.

Vi ender på bodega. Her falder vi i snak med et par ældre fyre i ryge rummet. 

Vi sidder ved siden af hinanden men der er stadig en distance mellem os. 

Vi går tilbage til bilen da jeg igen skal køre ham hjem til en ven da han skal kører med ham på arbejde dagen efter. 

Jeg holder ind ved førex som han beder mig om, her kysser vi igen og bliver ret opstemte igen, men Inter sker. 

Han kysser mig farvel og spørg om jeg ikke skulle vise ham lidt af min by næste gang. Det bliver vi overfladisk enige om. 

Han ber mig komme sikkert hjem. Og vel hjemme skriver jeg en besked om at jeg kom sikkert hjem og havde en god aften. Han svare relativt hurtigt at han også hyggede sig. 

Nu til mit spørgsmål, som jeg håber jeg kan få nogle gode svar på. 

Er han kun ude efter sex? Eller er han faktisk interreseret ? 

Jeg har aldrig villet mere end en date med dem jeg har datet. Nogle er endt med sex på første date andre ikke. Har aldrig gået efter en kæreste.  Så er helt på bar bund med alt det her Dating.

Hjælp tages imod med kyshånd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg vil vende den om og spørge: Hvad vil du?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Umiddelbart kunne man tro du har fået fat i en mand, der allerede har en kæreste/kone. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, dna skrev:

Umiddelbart kunne man tro du har fået fat i en mand, der allerede har en kæreste/kone. 

Også min tanke.;)

Men hvis ts heller ikke er interesseret i noget seriøst, så kan det måske også være fint nok.

Og nej, jeg mener ikke, at utroskab er okay, men hvis manden vil have noget udenom, og ts afviser ham, så finder han vel bare en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Som de andre skriver, han er allerede i forhold, så forvent ikke andet end noget "hygge"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vici

Ham der.. han et optaget eller har flere, så med mindre du søger noget useriøst, som potentielt resultere i problemer når hvem end han også har opdager det såå.. pøj pøj med det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tulle93
Skrevet (redigeret)

Helt enig med de andre her, han virker meget som den der " alt skal bare gå hurtigt typen" prøv lig mærke til næste gang, om han sidder meget på telefonen og prøver skjule noget overfor dig.

Venlig hilsen

Reklame fjernet

Redigeret af SyngeLærken
reklamelink fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind