Recommended Posts

Jens01
Skrevet (redigeret)

Jeg er den lykkelige ejer af en IPHONE 6.  ver. 11.4.1 men den er her på det sidste givet mig grå hår i hovedet.

Af og til og nu igen kommer den besked på skærmen " mislykket opkald " jeg har været igennem og afprøvet næsten alt det syntes jeg ihvertfald. jeg har også fået et nyt simkort i, og det hjalp så kun i nogle få dage, så nu er det galt igen.

Er der nogen her der har et godt råd.

Hej

Det er i dag den 14 Sep. og jeg har i mellemtiden talt med gud og hver mand som man skulle mene at der skulle have forstand på den slags.

Men så talte jeg med TELIA og det havde de lige forstand på, man skal sætte sin Iphone ned i modtagelse fra 4G og til 2G og det er den sidste nye opdatering fra APPLE der ikke kan komme omme ved hinanden.

Redigeret af Jens01
Nye oplysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Det var da godt at jeg ikke som jeg ellers troede var eneste løsning at smide min mobil ud og så købe en anden, men der skete det at jeg fik talt med et andet selskab om mit problem og det blev løst ved at mit nuværende selskab har en dårlig dækning i mit område, for da jeg blev rådet til at sætte min telefon fra 4G og ned ( jeg endte ) på 2 G og så kørte det bare.

Stof til eftertanke

hej

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind