Soldaten87

Analsex

Recommended Posts

Soldaten87

Til jer piger.. 

Hvordan tror i I selv så ud første gang?, og har i lige gode råd til nye unge der skal prøve analsex for første gang?

felizano.gif

NTPSss30vscinlj0.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Det kummer an på mange ting,tænder du på det vil du sikkert nyde det,men er det ikke noget for dig tror jeg det er en no go,man skal jo ikke mase pikken ind med vold og magt,selv om mange mænd gerne vil dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ferskvandspirat

Så jeg glad for jeg skiller mig ud for normen.

Jeg ELSKER forspillet, opvarmningen, forventningens opbyggen. Kan bruge lang tid på det.

Gode råd? Tålmodighed, glidecreme, start med småt legetøj, sørg for at være ren ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martintin

Som Ferskvandspirat siger: Husk for guds skyld glidecremen. Gerne rigtig meget! 

Jeg kan i øvrigt anbefale den her guide til analsex - den hjalp i hvert fald mig lidt på vej, da jeg skulle prøve det første gang med en bolleveninde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
princesslene
On 18/12/2018 at 13:29, Martintin skrev:

Som Ferskvandspirat siger: Husk for guds skyld glidecremen. Gerne rigtig meget! 

Jeg kan i øvrigt anbefale den her guide til analsex - den hjalp i hvert fald mig lidt på vej, da jeg skulle prøve det første gang med en bolleveninde. 

Husk masser af creme. Og langsom i starten, ellers lyt til hende. Lytter du rigtig efter så bliver det dejligt, vil ikke selv undvære det. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cagos
For 12 timer siden, princesslene skrev:

...ellers lyt til hende. Lytter du rigtig efter så bliver det dejligt, vil ikke selv undvære det. 

Gennerelt et rigtig godt råd ;)

Desto mere man lytter til sin partner under sex, desto bedre sex får man. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pacer

Anskaf en mindre butplug så kan du varme hende op mens du tager hende bagfra i missen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind