shhansen

Lad os så få forbudt omskæring af både piger og drenge!!

Recommended Posts

shhansen

Sikke en uorden!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shhansen

Til modpol:
"Kirken siger de respekter både islam og jødedom, hvilket omfatter omskæring af drenge."
Det skal forstås sådan, at medlemmer af Islam og Jødedom er velkomne som medlemmer i Scientology, men omskæring er ikke velkommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 4 minutter siden, shhansen skrev:

Til modpol:
"Kirken siger de respekter både islam og jødedom, hvilket omfatter omskæring af drenge."
Det skal forstås sådan, at medlemmer af Islam og Jødedom er velkomne som medlemmer i Scientology, men omskæring er ikke velkommen.

Da du nu gør reklame for Scientology for at få nye medlemmer, hvad koster egentlig sådan et medlemsskab?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 5 minutter siden, dewey skrev:

Da du nu gør reklame for Scientology for at få nye medlemmer, hvad koster egentlig sådan et medlemsskab?

Du betaler igennem kurser, som giver dig højere grad af forståelse og fred. Disse kurser koster så mange,mange tusind. Mener sidst det var på tv, betalte de 20-30.000 for en session. Tror ikke medlemsskab koster, du skal derimod betale for vise din tro ved at træne og bestå prøver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shhansen

Jeg gør ikke reklame for at få nye medlemmer. Jeg sidder jo bare her og svarer på spørgsmål.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Du betaler igennem kurser, som giver dig højere grad af forståelse og fred. Disse kurser koster så mange,mange tusind. Mener sidst det var på tv, betalte de 20-30.000 for en session. Tror ikke medlemsskab koster, du skal derimod betale for vise din tro ved at træne og bestå prøver.

DBM - jeg tror jeg ved så godt som alt om Scientology's metoder og om, hvordan de forstår at narre penge fra medlemmerne.

I tråden om ordblindhed skrev jeg, at et nært familiemedlem var gået i nettet hos scientology.

Jeg kan da godt fortælle, hvad der skete - vedkommende var blevet så hjernevasket af scientologen, at han meldte sig ind,  i løbet af 2 år var hans firma konkurs, familien så godt som ødelagt tilbage blev en ulykkelig kone og 2 grædende børn, heldigvis nåede vi andre i familien at gribe ind og få ham til at forlade sekten, med en sagfører, en journalist og 2 lægers hjælp og hjælp fra familien, fik vi ham på rette vej igen og rettet op på familien, så den heldigvis forblev sammen. - Det er en lang historie meget kort fortalt.

Scientology's hovedsæde for Europa sidder forøvrigt i København, i Tyskland har politikere så længe jeg kan huske forsøgt og forsøger stadigvæk at få Scientology forbudt, da det endnu ikke har kunne lade sig gøre, bliver sekten permanent overvåget af den tyske efterretningstjeneste.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 9 minutter siden, phantomet skrev:

Det er udenfor emnet, men jeg synes at dewey har en rigtig god pointe her. Man bør omtale Scientology som det er, og det er en SEKT og ikke en religion.

Ja det er udenfor emnet, men nu var det Hansen selv, der kommenterede Scientology, derfor svarede jeg på emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 1 minut siden, phantomet skrev:

Det var ikke ment som en kritik, men bare som info om mit indlæg.

Jeg oprattede det heller ikke som kritik.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 time siden, shhansen skrev:

Jeg gør ikke reklame for at få nye medlemmer. Jeg sidder jo bare her og svarer på spørgsmål.

Her må jeg give dig ret, du svare blot på spørgsmål det er sandt nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
1 time siden, phantomet skrev:

Det er udenfor emnet, men jeg synes at dewey har en rigtig god pointe her. Man bør omtale Scientology som det er, og det er en SEKT og ikke en religion.

Hvad er så forskellen på en sekt og religion?

Man vil sige at eks, Jehvoas vidner er en sekt, men de er en religion. Så hvad er definitionen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind