dewey

Israel har frataget arabiske borgere ret til selvbestemmelse

Recommended Posts

modpol
Skrevet (redigeret)

ok og hvordan er det så at nedgør alt hvad der er national symbolsk?

At man brugte flaget under reparations perioden er vel nærmere en ære af det nationale symbol!

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 8 minutter siden, modpol skrev:

ok og hvordan er det så at nedgør alt hvad der er national symbolsk?

At man brugte flaget under reparations perioden er vel nærmere en ære af det nationale symbol!

Nogle folk mener at DF har taget patent på det danske flag.At flage med dannebrog, opfattes af nogen som at stemme på DF.

Pia havde en række uheldige episoder, efter hendes udvælgelse som formand. Hun havde ret svært ved at agerer objektiv, som formanden bør gøre, hvilket rejste en del kritik. At hun så vælger at sætte dannebrog op i forlængelse af de her uheldige episoder, blev af nogen for meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 10 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Nogle folk mener at DF har taget patent på det danske flag.At flage med dannebrog, opfattes af nogen som at stemme på DF.

Pia havde en række uheldige episoder, efter hendes udvælgelse som formand. Hun havde ret svært ved at agerer objektiv, som formanden bør gøre, hvilket rejste en del kritik. At hun så vælger at sætte dannebrog op i forlængelse af de her uheldige episoder, blev af nogen for meget. 

Men det er et person spørgsmål, om Pia adfærd som folketingsmand.

Det kan jeg på ingen måde relatere til, hvordan det skulle nedgør alt hvad der er national symbolsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
phantomet

Det er selvfølgelig et skridt i den forkerte retning, men det bør ikke komme bag på nogen når det er nethanyahu som er bagmanden. Det ville være dejligt hvis de moderate israelske jøder kunne få lidt medvind, og finde en eller flere som kunne træde i shimon peres fodspor.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 16 minutter siden, modpol skrev:

Men det er et person spørgsmål, om Pia adfærd som folketingsmand.

Det kan jeg på ingen måde relatere til, hvordan det skulle nedgør alt hvad der er national symbolsk.

Har jeg ingen idé om. Det var nu heller ikke mit argument. :)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Og det er selvfølgelig det rene sludder, jeg tror ihvertfald ikke dronningen stemmer DF, selvom Dannebrog vajer på Amalienborg, når hun er på slottet.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Modsat dig vil jeg mene at det er et fornuftigt tiltag af Israels regering der er omringet af fjendtlige arabere der ønsker dem døde og borte !

Modsat til dig, fordømmer jeg Israels handling, og det bidrager ihvertfald ikke til fred mellem jøderne og araberne tværtimod.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 11 minutter siden, dewey skrev:

Og det er selvfølgelig det rene sludder, jeg tror ihvertfald ikke dronningen stemmer DF, selvom Dannebrog vajer på Amalienborg, når hun er på slottet.?

Ikke destomindre er der en del folk der har den opfattelse. Noget som også "Anden" har optrådt med i hans shows. 
Og man kan jo ikke løbe fra, at DF flittigt anvender dannebrog i deres logo osv. - men naturligvis har ingen patent på flaget. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Flag er symboler på nationer, ikke på nationalisme.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Ikke destomindre er der en del folk der har den opfattelse. Noget som også "Anden" har optrådt med i hans shows. 
Og man kan jo ikke løbe fra, at DF flittigt anvender dannebrog i deres logo osv. - men naturligvis har ingen patent på flaget. :)

Taler det egentlig ikke for DF, at de flittigt bruger vores smukke flag i stedet for et eller andet intetsigende logo??? Det synes jeg.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind