dewey

Kommunalt kunstværk skaber vrede: "Lars Løkke er død"

Recommended Posts

Zorglup

Teksten : 'Død over Lars Løkke', havde været mere provokerende.
Men stadig ikke pengene værd ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 10 timer siden, stig6499 skrev:

Vanddraven

B87648C3-0133-42E8-8FFF-FA02CC538AF8.jpeg

Er du seriøs ?

Er succeskriteriet for en kunstner at skabe overskrifter ? Er stor kunst baseret på overskrifter ?

Mig bekendt har de største kunstnere ikke skabt overskrifter - ikke imens de var i live ihvertfald !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 timer siden, Patrioten skrev:

Er du seriøs ?

Er succeskriteriet for en kunstner at skabe overskrifter ? Er stor kunst baseret på overskrifter ?

Mig bekendt har de største kunstnere ikke skabt overskrifter - ikke imens de var i live ihvertfald !

Ja og det er de kunst snobber der bestemme hvad der stor kunst ikke almindelige mennesker og de samme kunst snobber der siger når du er en død kunstner så er du en stor kunstner 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 47 minutter siden, stig6499 skrev:

Ja og det er de kunst snobber der bestemme hvad der stor kunst ikke almindelige mennesker og de samme kunst snobber der siger når du er en død kunstner så er du en stor kunstner 

Det er alene efterspørgslen og ikke overskrifterne der definerer hvor god kunsten er.

Jeg tvivler på at andre end alternativets borgmester synes at 20 ark papir med morbid lort på er kunst og hvis du vil betegne ham som en kunstsnob så gerne for mig.

I mine øjne er han blot en inkompetent borgmester der skylder skatteyderne 10.000kr !

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

I mine øjne er han blot en inkompetent borgmester der skylder skatteyderne 10.000kr !

Det tager ham nok ikke mange dage, så betaler han selv for dem, og hænger dem op i hans hjem.

Det håber vi så på, også sker.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble

Kunst er jo smag og behag... Så det rager mig en høstblomst...

Noget andet er hvorledes det offentlige bruger pengene og der synes jeg ikke de skal købe kunst, andet end til f.eks. at dekorere offentlige bygninger og i den forbindelse skal man være nøjsom med pengene og man skal ikke gå efter at provokere.

Det offentlige kan så vælge, at støtte kultur institutioner, som så selv vælger hvorledes de vil bruge pengene...

Men alt i alt... så skal Kommunerne ikke rende rundt og købe dyre kunstværker for at provokere... Sorry, det er ikke jeres job og hvis I tror det, så har I den forkerte karriere.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind