Convex Earth

Den flade jords ny videnskab!

Recommended Posts

modpol
For 10 minutter siden, smiler skrev:

Det er ikke alt man kan klare med denne i hånden. ?

fIf9KrL.png

Som jeg tidligere har vist, siger Biblen at jorden er rund, så trods de mange ting som kan sige imod samme, så er det ikke at den er fortaler for flad jord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
On 8/7/2018 at 15:04, Convex Earth skrev:

folket kan selv finde dokumenterne på nettet og overbevise sig selv om sandheden om den flade jord!

og det har jeg nu gjort søgt efter dokumenterne på nettet om, at jorden er flad, hvad skal jeg sige dig, pludselig dukkede der dokumenter op om, at bl.a. selv juletræskugler og påskeæg ikke er runde men flade og dokumenter om, at fodboldspillere indrømmer, at de kun foregøgler at bolden er rund selvom den i sandhed er en skive?

• Haha 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg er normalt imod mobning men den her person tager prisen for at være dum, og nu er vi jo næsten der, hvor andre tidligere missionærede om deres religion.  Her tror man på en flad hjernes overbevisning om jorden, andre prædiker i tråde om jesus, og så er der muslimske moderate som gerne vil fortælle om gode oplevelser, om det hele så betyder at en dansker mere bliver omvendt og konverterer fra rund til flad, fra intet til jesus eller bare til islam :)  Den her tråd tager altså prisen, og bare det at det har stået på i meget lang tid, kan måske tyde på en fanatisk tro, og meget ekstremistisk som for nogle er rigtig farligt.

Kan det virkelig være sjovt og så det at man spreder disse fantasier på andre danske forums og får høvl over præcis det samme man skriver. At man gider.........

• Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 15 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg er normalt imod mobning men den her person tager prisen for at være dum, og nu er vi jo næsten der, hvor andre tidligere missionærede om deres religion.  Her tror man på en flad hjernes overbevisning om jorden, andre prædiker i tråde om jesus, og så er der muslimske moderate som gerne vil fortælle om gode oplevelser, om det hele så betyder at en dansker mere bliver omvendt og konverterer fra rund til flad, fra intet til jesus eller bare til islam :)  Den her tråd tager altså prisen, og bare det at det har stået på i meget lang tid, kan måske tyde på en fanatisk tro, og meget ekstremistisk som for nogle er rigtig farligt.

Kan det virkelig være sjovt og så det at man spreder disse fantasier på andre danske forums og får høvl over præcis det samme man skriver. At man gider.........

Det gælder om at åbne jeres øjne for sandheden og selv undersøge beviserne for en flad jord, i stedet for bare at tro på hvad den gamle etablere videnskab siger I skal!

Alle ny tænkere er blevet latterliggjort og betegnet som dumme i hele historien, fordi de gik imod den herskende elite.

Mine erfaringer med fladjords debatterne på flere medier, og hvor jeg siger til dem, at de selv skal gå ud i naturen og sejle på havet, for selv at undersøge om den etablerede videnskab har ret i deres påstande, er at så begynder folk at se verden som den er, og ikke som de får fortalt den er og som de skal tro på.

Derfor kan man i høj grad diskutere om hvem der er de dumme!

• Wow 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 16 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg er normalt imod mobning

det er jeg også, men er det ikke en form for mobning eller er der tale om terror, når vovsen bliver ved med at påstå, at jorden er flad?

(Jeg er ihvrtfald begyndt at tvivle på om solen og månen er runde, eller om begge også er flade?)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 54 minutter siden, Convex Earth skrev:

Det gælder om at åbne jeres øjne for sandheden og selv undersøge beviserne for en flad jord, i stedet for bare at tro på hvad den gamle etablere videnskab siger I skal!

Alle ny tænkere er blevet latterliggjort og betegnet som dumme i hele historien, fordi de gik imod den herskende elite.

Mine erfaringer med fladjords debatterne på flere medier, og hvor jeg siger til dem, at de selv skal gå ud i naturen og sejle på havet, for selv at undersøge om den etablerede videnskab har ret i deres påstande, er at så begynder folk at se verden som den er, og ikke som de får fortalt den er og som de skal tro på.

Derfor kan man i høj grad diskutere om hvem der er de dumme!

Jeg har ved selvsyn set at jorden er rund, og det er ikke nytænkning at gå tilbage til at jorden er flad.

Problemet er din syge tankegang med global konspiration, ethvert bevis benægtes som falsum og dine "beviser" er postulater det nemt kan afvises og modbevises.

Du ved ikke hvad et videnskabeligt beviser er. Jorden skygge på månen er et bevist du har set med egne øjerne og dog vælger du at forkaste det.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
Skrevet (redigeret)

Gå nu selv ud og kig den aften.  :)
Den 27. juli klokken 21.30 kan du opleve en total måneformørkelse.
Fænomenet opstår når Solen, Jorden og Månen står på linje, så Jorden skygger for Månen. Fænomenet har fået det makabre tilnavn "blodmåne", for i Jordens skygge lyser Månen pludselig rødt. Solens lys bliver afbøjet i Jordens atmosfære og rammer Månen, selvom den ligger i Jordens skygge. Atmosfæren spreder lys i blå og grønne bølgelængder, mens de røde slipper igennem og maler Månen rød.
Fantastisk og du kan selv se det med dine egne øjne. Se det og tænk hårdt.

Redigeret af Zorglup
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind