xrasmussen

Din holdning til Ikea

Recommended Posts

xrasmussen

Jeg sad lige og søgte på Ikea´s hjemmeside efter nye glas. Så blev jeg nysgerrig. Hvad er folks holdning til Ikea. Er det total no go hvis man interesserer sig bare lidt for indretning og design? Er det for dårlig kvalitet eller er det en fantastisk butik?

De færreste kan nok sige sig fri for at eje Ikea ting. Selv har jeg diverse køkkenredskaber, hverdags tallerkener og et spisebord med stole fra Ikea. Jeg kan egentlig godt lide det. Dog er det ikke alt for god kvalitet. Har haft nogle gryder der ikke holdt særlig længe, de blev skæve i bunden. Priserne er lave men kvaliteten er ikke så god. Skal man have ting der holder længe, skal man ikke gå i Ikea IMHO.

Mit spisebord er stadig pænt, så møblerne fejler ikke noget.

Jeg synes måske også at skal man have f.eks udskiftet sit porcelæn og pengene er små, er det lige så godt at kigge i genbrugsbutikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg bruger alt i min sommerbolig, men hjemme vil jeg helst have en vis kvalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Jeg tror ikke det på nogen måde er lovligt, at være mere ligeglad, end jeg lige præcis er med den sag :) Jeg kan dog sige mig fri for at eje noget fra Ikea, har aldrig været der, og har ingen planer om at lave om på det. Det betyder dog ikke, at jeg mener det er ringere end andet, blot at jeg er helt ligeglad med det de sælger og hvis der absolut skal indkøbes møbler eller lignende, så bygger jeg det selv fra bunden eller køber brugt som jeg restaurere eller laver helt om. Det giver mere mening for mig i stedet for at købe mere lort, til en verden der i forvejen er overfyldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AltAndetTaget

Jeg har for mange år siden arbejdet i IKEA, og der er et rend af designere.....Skal noget i et boligprogram indrettes, kører designeren forbi IKEA, for der kan de få noget "skævt" til ingen penge.

Selv elsker jeg IKEA, men jeg er også pænt ligeglad med, om andre kan lide mit hjem - det skal fungere for mig, og jeg går til IKEA som default. Har de ikke noget, søger jeg andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
artem666

Det er en butik som så mange andre. Har aldrig rigtigt kunne se det specielt fede i den, eller hvad det er de skulle have som er bedre og billigere end andre steder. Men jo har da købt nogle få ting der, lige som jeg gør alle mulige andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina

Jeg har opnået en række ting her i livet, blandt andet har jeg aldrig været i IKEA.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
On 12/10/2018 at 23:20, pininfarina skrev:

Jeg har opnået en række ting her i livet, blandt andet har jeg aldrig været i IKEA.

Du skulle prøve kødbollerne.. :ivrig:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind