dewey

Imam om ny multireligiøs gravplads: Vi vil ikke begraves sammen m

Recommended Posts

Mikewinkler
On 20/6/2018 at 16:54, 78stonewobble skrev:

Altså nu "basher" jeg jo ikke folk, fordi de er anderledes.

Jeg hjælper mennesker, der tænker anderledes og synes andre ting OG som selv udstiller disse anderledes tanker og synspunkter, med selv at se deres tanker og synspunkter fra andre vinkler. 

Min alternative synsvinkel kan jo ikke rigtigt komme som en overraskelse eller noget nyt, medmindre disse mennesker selv havde været ude af stand til at tænke dem og så er det jo blot desto mere tiltrængt at høre mit synspunkt.

Man kan jo ikke rigtigt vide om ens standpunkt er rigtigt eller f.eks. ens "tro" er noget værd, medmindre den tåler kritik og modargumenter.

Og det var jo nu engang ikke mig der sagde den muslimske gud havde brug for en lille hæk, det var jo en imam og han må jo vide hvad han snakker om...

Jeg synes bare ikke det er god gude reklame, at guden har brug for en hæk. Det er ærligt talt lidt patetisk.

Der er ikke noget afskyeligt i at sige blandt hypotetiske guder, så er en der har brug for en lille hæk, mindre cool end en der ikke har brug for en lille hæk. Det er jo bare et fakta... Men hey, islam kan da vinde endnu... I skal bare sige jeres gud ryger (det gør jo alle mere cool).

PS: Intet jeg kunne gøre eller sige er mere afskyeligt end f.eks. gud der sender folk i helvede for evig tid.

Sjovt du nævner det for ifølge islam vil ingen blive i helvede til evig evig evig tid .ilden renser synderne og til sidst vil de være rene og kunne indtræde paradis. Og gud ved bedst . Færdig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Jeg har ikke meget til overs for debattører der afslutter et indlæg med en konstatering der ikke er belæg for 🤨

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
On ‎14‎-‎06‎-‎2018 at 23:28, Mikewinkler skrev:

Jeg er overhovedet ikke inde i det tekniske som sådan og syntes egentlig der rigeligt med muslimske gravpladser så forstår nok ikke helt konceptet med den multireligøse kirkegård. Og kan ikke sige hvad velsignet jord er vi tror jo som sådan på både toraen i oprindelig form og biblen og jesus som profeten før mohammed . Det korte af det lange er jeg kender intet til det tekniske i velsignet jord og den slags og ville egentlig gerne bare begraves som muslim uden al den ballade et sted for muslimer betalt af muslimer eller whatever i dont care. Fatter alligevel snart ikke op og ned i det her selv ☺ hvor stammer det citat egentlig fra du har stående med at least dont hurt them. For det faktisk også noget profeten mohammed har sagt at hvis man ikke er i stand til andre gode gerninger så skal man undlade sig fra i det mindste at skade nogen spottede det lige .

citatet stammer fra Dali Lama 🙂 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind