Demdells

Hjælp! Tinnitus bog af Julian Cowan Hill

Recommended Posts

Demdells

Hej alle!

Jeg står i den situation, at jeg har fået kronisk tinnitus. Jeg har fundet frem til Julian Cowan Hill, som nærmest er blevet min Gud. Han har skrevet bogen “Tinnitus - fra tyran til ven”, som er oversat til dansk og kan købes på Amazon.de som PDF fil. DESVÆRRE var den ikke tilgængelig i går, da jeg forsøgte at købe den, og jeg vil nu høre, om det er en sød person, der måske vil maile mig deres udgave på dansk?

Jeg står overfor en hjerteoperation om to en halv uge, og har brug for bogen, for forhåbentlig at kunne få lidt ro i det indre.

På forhånd tak for hjælpen ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

bibliotek?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Demdells

Jeg tror ikke, at den er udgivet i bog format, men det er en mulighed. Ifølge hans hjemmeside synes jeg bare der står, at man netop køber den gennem Amazon og får den kort efter som PDF fil.

MEN selv hvis den er til at opsnuse på biblioteket, så søger jeg bogen permanent, da jeg ved, at jeg får brug for den senere i mit liv også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Først og fremmest drop kaffen,og tag ingefær hver dag,køb roden i supermarkedet og skræl den med en kartoffelskræller lav en smutie af det med,banan yoghurt,blende det ellerbrug  andet morgenmad produkt,brug ca spidsen af en lillefinger som svarer til yderste led,ingefær er meget gavnligt for kroppen,og hjælper på mange ting,

god fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

man skal tværtimod ikke droppe kaffen, men gerne drikke 4-5 kopper dagligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, DDR skrev:

man skal tværtimod ikke droppe kaffen, men gerne drikke 4-5 kopper dagligt

Hjælper kaffe mod tinnitus?

De anbefalinger jeg har set ang. kaffe går på noget med max. 3-4 kopper dagligt. Problemet er, at kaffe (og andre ting) fortrænger mineraler fra kroppen, og mange helbredsmæssige problemer bunder i mineralmangel. Hvad angår tinnitus tænker jeg umiddelbart, at det kan handle om mangel på zink.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

tinnitusfolk der drikker kaffe har op til 15% mindre gener end ikke kaffedrikkere

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 46 minutter siden, DDR skrev:

tinnitusfolk der drikker kaffe har op til 15% mindre gener end ikke kaffedrikkere

Så er spørgsmålet jo;), om det resultat er fremkommet ved, at man har spurgt henholdsvis kaffedrikker og ikke-kaffedrikkere om deres gener, eller om man har fået ikke-kaffedrikkere med tinnitus til, at begynde at drikke kaffe, eller omvendt.:gruble:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Demdells
For 9 timer siden, Entrelac skrev:

Hjælper kaffe mod tinnitus?

De anbefalinger jeg har set ang. kaffe går på noget med max. 3-4 kopper dagligt. Problemet er, at kaffe (og andre ting) fortrænger mineraler fra kroppen, og mange helbredsmæssige problemer bunder i mineralmangel. Hvad angår tinnitus tænker jeg umiddelbart, at det kan handle om mangel på zink.

Tak for indput! :D Jeg fik dog at vide i går, at jeg indtil min operation skal undgå ingefær, MEN jeg vil helt sikkert bruge det bagefter (Y) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Demdells
For 2 timer siden, DDR skrev:

Hmmm, det kan jeg slet ikke forstå - hvor har du det fra? Julian Cowan Hill (og alle andre steder jeg har læst) fraråder netop kaffe/koffein :P

Jeg drikker normalt 2-3 kopper kaffe om dagen, men det har heldigvis ikke været et problem for mig at undvære det. Bland-selv-slik har derimod været en udfordring, haha :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind