fætter højbens fætter

Størrelsen på Hans & Hendes

Recommended Posts

Lucianone

Størrelsen betyder vel noget, men ikke så meget, som folk bilder sig ind. Jeg var i swingerklub for noget siden og der var der et par, der var i gang med hinanden. Og kvinden stønnede og skreg vildt og var tydeligvis MEGET tilfredsstillet. Da jeg på et tidspunkt så mandens vedhæng, tænkte jeg, at det var overraskende at se, at den kun var 13-14 cm. lang. For så meget som hun nød det, havde jeg forventet at han havde én på 20-25 cm. Men det viser bare, at hvis manden er god i sengen, er 13-14 cm. rigeligt til at tilfredsstile en kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LivXX

Jeg vil hellere have en kort og tyk pik end lang og tynd :) Jeg vil helst ikke have en pik der er over 16-17 cm, da det så nemmere kan gøre ondt hvis man har hård sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
Skrevet (redigeret)
On 29/10/2018 at 13:29, LivXX skrev:

Jeg vil hellere have en kort og tyk pik end lang og tynd :) Jeg vil helst ikke have en pik der er over 16-17 cm, da det så nemmere kan gøre ondt hvis man har hård sex.

Det er også min erfaring,diameter frem for længde,om flest har en tynd frem for en tyk ved jeg ikke,mine tilbagemeldinger er at kvinder foretrækker tykkelse, da de kan mærke mere og det ophidser at de skal udvide sig og ikke kan glide i bund ved første indpresning

Dog ikke på Shane diesels niveau ,da hans lem er gigantisk tyk,men 5 cm  eller deromkring,er mange tilfredse med,så kan kvinden også sidde og ridde ,og gnide clit imod mandens skamben  

Redigeret af fætter højbens fætter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
On 16/4/2018 at 18:29, stig6499 skrev:

Illustrereret videnskab 2014 gennemsnitlig størrelse på penis 

Congo 17,9 cm

Gambia 15,9 cm

Brasilien 15,7 cm 

Holland 15,6 cm

Danmark 14,9. cm

Sverige 14,8 cm

Norge 14,3 cm

USA 14,2 cm 

Finland 13,8 cm

Kina 12,9 cm 

Japan 12,6 cm 

irak 11,6 cm 

syd Korea 10,8 cm 

nord Korea 9,6 cm 

Nepal 9,3 cm 

ja i længde

Men tykkelsen for flest mænd er ca 3,7 cm eller diameteren på et fyrfadslys,så kan i jo selv tjekke om du er under eller over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind