FrkSnartG

Er depjatten død?

Recommended Posts

FrkSnartG

Jeg synes bare det var mere hyggeligt dengang der var debatter om alt og intet:)

Det bliver lidt trist og tomt med den rungende stilhed...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Enig, 

Det vil dog være svært at starte tråde, hvis man ikke for nogen kommentar i dem, fordi besøgende ikke har en konto, og kun lytter med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
1 time siden, phantomet skrev:

Siden har da overtaget 1:1 hvad Jubii var førhen, jeg kan kun gisne om hvad der lægger til grund for din beskrivelse af “alternativet”, men den er ikke korrekt.

I forhold til mine besøg, så er min holdning det er sådan, det kan være korrekt eller forkert ift. den personlige brug af siden, og igen, var stedet her fyldt med "Hvad....." eller "Hvornår fik du sidst...."  , så ville jeg nok mene præcis det samme.

"Vis første ulæste indlæg Hvad har påvirket din dag positivt"
" Hvad har du sidst købt? "
"Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel! "
" Navne, som man ikke hører hver dag"
" Observationer/konstateringer fra dagligdagen"
"Hvad skal du/I have til aften? "
"Hvad glæder du dig til?"

Ovenstående er jo kun et udpluk af de nyeste tråde? Og dem finder du særligt spændende og spilde tid på hver dag, og ville aktivt følge dem? Så er det jo nærmest facebook og indlæg om sidste besøg på wc, eller hvornår man gik ned med skrald....  Altså hvor meget BS skal der laves tråde til?

Det er i hvert fald ikke tråde som jeg vil savne hvis de blev væk her.
Jeg mener det er korrekt, som jeg opfatter ligegyldige indlæg, du kan jo så have lysten til at følge dem, det behøver vi ikke være enige i, jeg forklarer bare hvad jeg mener ikke behøver vende tilbage hertil, men måske er det clickbait og lokker nogen til, måske ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 24 minutter siden, phantomet skrev:

Du giver ikke et retvisende billede, når dit udpluk kun er de emner som understøtter din påstand. Der er jo også mange andre tråde, det er jo bare et simpelt faktum og ikke noget som kan diskuteres.

Jeg gav et eksempel på de øverste tråde, og korrekt der er andre emner, men en masse ligegyldige tråde som fyld, og som giver et falsk indtryk af aktivitet, når indholdet er rimelig tomt og ligegyldigt efter 5 minutter.

Igen , jeg mener dette, og det afspejler ikke nødvendigvis din interesse for disse tråde, som du mener noget andet om, de andre tråde som ligger ind imellem er ikke en indikation af aktivitet men at der er for meget fyld og for lidt indhold. Evighedstråde er ikke et tegn på liv men et falsk  indtryk af noget summer men når man nærlæser man det, så føler man ikke noget for det.

Et meget simpelt faktum er at der er meget fyld og mindre emner som er nyere dato.  Laver man en søgning på seneste indlæg over 7 dage, så finder man 49 indlæg lige nu, flere af dem er igen, et forsøg på evighedstråde.

F.eks "Flash dit hår"???? 

Bare 5 nye indlæg indenfor en dag.  Så simpelt faktum? Jo, det er korrekt, 5 indlæg på 24 timer, det er for vildt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 12 minutter siden, phantomet skrev:

Jeg fastholder mit tidligere indlæg, der er en stor variationen i trådene. Lige fra personlige problematikkker, politik, job, økonomi og også evighedstråde.

Ja, helt enig men denne tråd her, handler om aktivitet og grundlaget. Ikke diversiteten og ligegyldige indlæg (mener jeg).

Hvis 5 indlæg kan imponere på en dag, så skal der ikke meget til :)

Så er det jo bare evighedstrådene som døde her, er det konklusionen indtil videre? Så burde admin jo komme igang med disse tråde, hvis interessen er der for at skubbe gang i dette forum igen. Jeg har allerede skrevet jeg finder dem ligegyldige så jeg vil ikke være primus motor på sådan tråde eller indlæg i gamle tråde her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
1 time siden, phantomet skrev:

Så tror jeg ikke helt jeg forstår hvad du mener. Prøver lige med et eksempel :D

Du nævnte politik tidligere, kunne det så fx være nye tråd om forskellige politiske emner på daglig basis du savner? For det kan jeg sagtens medgive at der ikke er :)

Ja, der har et andet forum med lignende navn som her, dog med binder i, gjort sig lidt i det, sproget og tonen er dog rimelig hård.  Men sådan emner er sjældne, og har jeg forsøgt, så er der ikke mange som gider kommentere.

Synes det er fint med dilemma tråde, akavede boliger, og familie problemer og sån, eller bare en hjelm til at holde hestehalen udenfor, fint nok. Vi søger alle hjælp der hvor det er muligt, eller burde.

Der hvor jeg taber interessen, er evighedstråde om nyt tøj, mad til aften, sidste blad købt, eller måske ting som siges, der ikke burde siges. Jeg springer da også pænt over :) Så værre er det ikke men igen, behøver da ikke være indikator for aktiviteten, hvis det er så useriøst.

Hjælp/råd/debat politisk/debat familie/debat forhold/hjælp til selvhjælp fint.
- Hvornår, hvad, hvorfor, hvordan tråde er lidt sån, hmmmm.

Måske har jeg bare mangel på forståelse for kvindelige interesse områder :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 14 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Ja, der har et andet forum med lignende navn som her, dog med binder i, gjort sig lidt i det, sproget og tonen er dog rimelig hård.  Men sådan emner er sjældne, og har jeg forsøgt, så er der ikke mange som gider kommentere.

Synes det er fint med dilemma tråde, akavede boliger, og familie problemer og sån, eller bare en hjelm til at holde hestehalen udenfor, fint nok. Vi søger alle hjælp der hvor det er muligt, eller burde.

Der hvor jeg taber interessen, er evighedstråde om nyt tøj, mad til aften, sidste blad købt, eller måske ting som siges, der ikke burde siges. Jeg springer da også pænt over :) Så værre er det ikke men igen, behøver da ikke være indikator for aktiviteten, hvis det er så useriøst.

Hjælp/råd/debat politisk/debat familie/debat forhold/hjælp til selvhjælp fint.
- Hvornår, hvad, hvorfor, hvordan tråde er lidt sån, hmmmm.

Måske har jeg bare mangel på forståelse for kvindelige interesse områder :)

Munken.. ingen mænd forstår sig på kvinder.  ;) 

• Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Munken.. ingen mænd forstår sig på kvinder.  ;) 

Hvordan skal man så forvente ligestilling :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Hvordan skal man så forvente ligestilling :devil:

En tolk?.. børn som tolk måske? :gruble: 

"Det mor prøver at sige far,.. det er... " :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

En tolk?.. børn som tolk måske? :gruble: 

"Det mor prøver at sige far,.. det er... " :lol:

:) Det kan så få en til at tænke OK forhandlingerne med en forligskvinde i midten? Nå, den er vist lige grov nok.

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind