vibsen35

huskøb

Recommended Posts

vibsen35

Vi skal købe hus  og har set det 1 gang indtil videre.

Hvor mange gange så / fik fremvist I jeres hus førend I skrev under ?.

Vi skal se det 2. gang imorgen med en byggesagkyndig og regner med at se det en 3. gang også .

På forhånd tak

vibsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MA24

Kære Vibsen,

Som medarbejder i et boligadvokatbureau, så vil jeg anbefale at du får set på det hus, så mange gange du ønsker. Se på det med en byggesagkyndig, og se på det med en boligadvokat eller en anden der kan rådgive dig omkring købet.

Du skal helst ikke have en dråbe af tvivl inden du underskriver, det er som regel et dårligt tegn. Husk også, at få en advokat til at se alle dokumenterne vedrørende huset i gennem, man ved aldrig hvad der kan dukke op. De kan også udarbejde dit [Reklame link], som du før eller siden skal have lavet af en advokat. Så du kan måske få noget rabat, hvis du køber en pakkeløsning.

Kræver det 4 eller 5 besøg og grundige kig på huset, så er det sådan det skal være. Det er i sidste ende en kæmpe investering man gør, så vend alle stenene.

Kh

Muhammed fra[Reklame link]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaRRia
Skrevet (redigeret)

Hej Vibsen

Som Muhammed siger så synes jeg det er vigtigt at få en advokat ind over inden man skriver under. Der er så mange faldgrupper, som du kan undgå ved at have en advokat. Det er en træls situation at stå med et dårligt hus, eller et hus der har skjulte fejl og mangler, efter papirerne er skrevet under. Skjulte fejl kan ikke bare sådan lige findes med 2 besøg eller for den sags skyld 10 besøg. Så det er med at sikre sig selv hvis man finder nogen fejl senere hen. Og det er hvad en advokat kan hjælpe dig med.

Nu ved jeg ikke i hvilken del af landet du bor i men min advokat http://selandiaadvokater.dk/privat/bolig-og-fast-ejendom kan helt klart anbefales. Du kan også bare google Selandia Advokater og læse mere om dem. Men ellers så held og lykke med huskøbet uanset hvad du vælger at gøre.

Redigeret af MaRRia
manglede et punktum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jjdenmark

Læs eventuelt Jubiis egen artikel om fordelene ved at have en boligadvokat med ind over salget her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind