cillesigrun

Ferie i europa hvor man skal røre sig

Recommended Posts

cillesigrun

Hej Jubii, 

Mig og min familie på 5 er vant til at tage på sol & strand ferie, hvor vi ligger og nyder livet på de varme strande. I år vil vi prøve noget nyt, så i stedet for at dale den af på stranden med en drink eller 2 i hånden, så vil vi gerne prøve at tage på mere aktiv ferie hvor vi kan få lov til at røre os. Det vi har i tankerne er nok vandreferie, klatring og generelt bryde nogle personlige grænser, da de fleste i familien er bange for højder :rulle:

Jeg håber nu at i kan hjælpe mig, vi vil helst afsted med et selvskab hvor de har samlepakker. Andre bud er vi selvfølgelig også åbne for. Så kender i nogle selvskaber som i varmt kan anbefale til en god pris?

- På forhånd mange tak! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JesperP

Hej cillesigrun.

Jeg vil anbefale jer, at tage på cykelcamping i Det Mazuriske Søområde (Mazury på polsk) i det nordøstlige Polen. På de lange strækninger kan I måske tage cyklerne med i toget. I kan sejle fra Trelleborg i Sverige til Swinoujscie i Polen.

Hilsen Jesper 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
us74

Ruby Rejser udbyder mange forskellige vandreferier (nogle i grupper med guide og andre på egen hånd)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emma_Severin

Hej cillesigrun - jeg elsker ferie, hvor man skal røre sig herunder vandreture (som kan være mere eller mindre ekstreme). Du har børn, så det skal nok være stille og roligt. Jeg havde stor gavn af at blive inspireret af denne artikel: https://politiken.dk/rejser/laesertip/art5575452/Læserne-tipper-Her-er-Europas-bedste-vandreture som netop handler  om ture i Europa. Håber I får en skøn ferie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Backpackingtheworld

Hej!

Hvis I gerne vil ud at vandre, og kan acceptere at være afsted til et land, hvor temperaturen ikke kommer op på +25, så kan jeg meget varmt anbefale Færøerne som vandredestination. 

Vi var deroppe her sidst weekend, og hold nu op hvor var vi overvældede! Det er en helt fantastisk natur, der byder sig deroppe - og så er der rigtig mange gode vandrestier med udsigter, du kun tør drømme om ? 

Det fede er jo også, at det kun tager 2 timer at flyve til Færøerne, og så er det en del af det Danske Kongerige, så de bruger dansk valuta. Nemmere (og smukkere) bliver det i hvert fald ikke ? 

Hvis du gerne vil vide mere om Færøerne, er du velkommen til at kontakte mig. Så skal jeg nok fortælle mere om det ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind