Trimmer

En skør frisør

Recommended Posts

DenBruneMunk
On 3/4/2018 at 18:23, Justie skrev:

Fordelen ved langt hår er at vi kan sætte det op....

Det er vel ikke altid en fordel, for nogle ser det bare sløset ud, når det gøres, så ville en korthårs klipning måske være at anbefale selvom jeg også er enig med at mange langhårede piger klæder det lange hår men modsat, der er altså også flotte piger som ikke kunne gå med opsat hår eller langt, de er bare skabt til det korte, næsten som at nogle mænd kan vælge at få langt hår, og andre skaldet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 11 timer siden, Entrelac skrev:

Ja, men ikke som en frisure til mig.:blush:

Arg - kom nu - total 80' look, især med lidt permanent. Det bliver HELT sikkert moderne lige om lidt :devil:

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Justie skrev:

Arg - kom nu - total 80' look, især med lidt permanent. Det bliver HELT sikkert moderne lige om lidt :devil:

Jeg var også permanentet i 80'erne, men det var da noget helt andet. For at blive i dyreverdenen, så var det mere i stil med en puddel.:lol:

Det bliver klippet kort(ere) i morgen.:cool:

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
On 28/3/2018 at 16:58, Trimmer skrev:

Nu er problemet det at de langhårede kvinder, er vanskelige at friste med en kortklippet frisure, der skal vedligeholdes hver 6 uge. Jeg græmmes ved at gå forbi et gymnasium og se alle de langhårede piger. For tænk hvad jeg ikke kunne tjene ved at klippe dem.

Du må ud og lave noget opsøgende arbejde. Måske hænge reklame op på opslagstavlen på det gymnasium, du går forbi. Evt. med studenterrabat eller "model søges"-tilbud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind