Trimmer

En skør frisør

Recommended Posts

Trimmer
For 27 minutter siden, Thorvald1973 skrev:

Jeg er mand - bare lige for at starte med det. :lol: I langt de fleste tilfælde synes jeg langt hår er pænest til piger - det virker mest naturligt i de fleste tilfælde. Men om det er langt, mellemlangt, langt, krøllet, glat, blondt, mørkeblondt, mørkt eller farvet, der er pænt, afhænger lige så meget af pigen. Jeg kan sagtens synes en pige er smuk, hvis hun har kort hår og det sker da også at jeg falder for korthårede piger.

Jeg vil sige at langt hår er flot til nogen piger, men at hvis håret er alt for langt så kan håret virke dominerende, og måske skjule et smukt ansigt eller nakke. Piger der har et flot ansigt kan med fordel lade sig kortklippe, så man kan se hende rigtigt. Langt hår kan virke tungt, og dække alt for meget af skuldre og nakke. 

Prøv at se nogen af Youtubes frisør videoer, og se så hvordan at en kortklipning kan forandre en pige, fra en langhåret kedelig pige, til en Lady med stil og kort hår :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
On 1/4/2018 at 16:15, Trimmer skrev:

Piger der har et flot ansigt kan med fordel lade sig kortklippe, så man kan se hende rigtigt. Langt hår kan virke tungt, og dække alt for meget af skuldre og nakke. 

Fordelen ved langt hår er at vi kan sætte det op....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)

Så skete det igen.:blush:

Det var min tanke, at lade mit hår gro, i håb om, at det blev nemmere at have med at gøre. Mit "problem" er, at det nederste hår (især omkring ørerne) lever sit eget liv, og stritter/drejer i alle retninger.

Men jeg har hvad mange vil kalde et et tykt og kraftigt hår, og jeg syntes det blev for voldsomt (som så mange gange før:rolleyes:).

For 2 år siden var jeg hos en frisør 3 gange over en forholdsvis kort periode, og den 2. gang lavede hun noget, som jeg super godt kunne lide, men selvom jeg bad hende om, at lave det samme 3. gang, så gik jeg hjem med noget andet.:(

Eftersom jeg jo havde set, at hun godt kunne lave noget jeg kunne lide, så valgte jeg at få det klippet hos den samme igen, i dag.

Og jeg er s'gi ikke imponeret af det jeg ser i spejlet.:(

Så nu må vi se, om jeg kan holde det ud til jeg kan give hende en sidste chance, eller om jeg selv tager fat i saksen og laver seriøst "sommer-hår".

Redigeret af Entrelac
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer
For 21 timer siden, Justie skrev:

Fordelen ved langt hår er at vi kan sætte det op....

Der har du fat i noget. Langt hår kan opsættes - det korte hår lader sig ikke så let sætte op :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer
For 20 timer siden, Entrelac skrev:

Så skete det igen.:blush:

Det var min tanke, at lade mit hår gro, i håb om, at det blev nemmere at have med at gøre. Mit "problem" er, at det nederste hår (især omkring ørerne) lever sit eget liv, og stritter/drejer i alle retninger.

Men jeg har hvad mange vil kalde et et tykt og kraftigt hår, og jeg syntes det blev for voldsomt (som så mange gange før:rolleyes:).

For 2 år siden var jeg hos en frisør 3 gange over en forholdsvis kort periode, og den 2. gang lavede hun noget, som jeg super godt kunne lide, men selvom jeg bad hende om, at lave det samme 3. gang, så gik jeg hjem med noget andet.:(

Eftersom jeg jo havde set, at hun godt kunne lave noget jeg kunne lide, så valgte jeg at få det klippet hos den samme igen, i dag.

Og jeg er s'gi ikke imponeret af det jeg ser i spejlet.:(

Så nu må vi se, om jeg kan holde det ud til jeg kan give hende en sidste chance, eller om jeg selv tager fat i saksen og laver seriøst "sommer-hår".

Lad der gå et stykke tid, for det kan være at du vænner dig til det du ser i spejlet, og måske begynder at kunne lide det.

Ellers er der jo muligheden for at du senere på foråret, kan lave seriøst "sommer-hår".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 24 minutter siden, Trimmer skrev:

Lad der gå et stykke tid, for det kan være at du vænner dig til det du ser i spejlet, og måske begynder at kunne lide det.

Ellers er der jo muligheden for at du senere på foråret, kan lave seriøst "sommer-hår".

Nix, det her vænner jeg mig ikke til. Mit hår og min ansigtsform egner sig bare ikke til noget, der er over ørerne og så knap 10 cm langt i toppen.

Der går max. en uge før der er klippet mere af i toppen.

Jeg kan ikke se mig i spejlet uden at komme til, at tænke på sådan en:

billede.png.a635848f4bf71be8addab4f3b0c4542b.png

• Haha 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 16 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg kan ikke se mig i spejlet uden at komme til, at tænke på sådan en:

Årh... de er da nuser  ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 31 minutter siden, Justie skrev:

Årh... de er da nuser  ^_^

Ja, men ikke som en frisure til mig.:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 10 timer siden, Entrelac skrev:

Ja, men ikke som en frisure til mig.:blush:

Ej det kan jeg godt forstå :ae: det jo netop det jeg er bange for ved at gå til frisøren. Det er sku lidt svært at lime håret på igen:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 1 minut siden, gumle skrev:

Det er sku lidt svært at lime håret på igen:shock:

Efter sigende ikke nu om dage - bare dyrt :lol:

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind