Trimmer

En skør frisør

Recommended Posts

Trimmer

Jeg er en skør frisør, der elsker at klippe hår. Jeg elsker at se håret falde ned på gulvet, efter at have brugt saks og trimmer - for så falder der samtidig penge ned i min lomme :)

Nu er problemet det at de langhårede kvinder, er vanskelige at friste med en kortklippet frisure, der skal vedligeholdes hver 6 uge. Jeg græmmes ved at gå forbi et gymnasium og se alle de langhårede piger. For tænk hvad jeg ikke kunne tjene ved at klippe dem. Jeg fatter ikke hvorfor at langt hår stadigvæk er så moderne, når der findes så mange super smarte korthårs-frisure. Rent fagligt tørster jeg efter at kunne skabe frisør-kunst, og skabe noget nyt. 

Mange kvinder tror at de er sexede med langt hår, men en bobcut eller en bowlcut er mere sexede. 

Kvinde vær sexet, og smid det lange hår på gulvet. Lad en trimmer eller saks gøre dig smuk !

images (14).jpg

download (2).jpg

images (16).jpg

images (23).jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Synes den øverste er rigtig flot men jo, det skal passe kvinden, og langt hår er bare kvinde. Har selv haft rigtig langt hår engang i min ungdom, det var svært men jo, jeg var da trukket ud af mængden meget hurtigt og pigerne dengang var da ikke imod det, når det var glat.  Har lidt naturligt krøl , så langt hår blev sådan lidt krølltop agtigt.

Men jo, hvis man kan matche kvinden til den korthårs frisure, så har du ret, det kan være rigtig flot og charmerende for en kvinde men ja, det kan kræve mere, og jeg kan forestille mig at oveni makeup, så er håret nok ikke det de også vil bruge en masse tid på som 16-18 årig eller bare studerende generelt, når det skal gå hurtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Jeg tror jeg springer over...

Hvorfor skulle jeg rask væk smide en 1/4 husleje ned i dine lommer hver halvanden anden måned for slet ikke at tale om at bruge en times tid på at sætte "lokkerne" hver evig eneste morgen klokken lort? Livet, ikke håret, er sgu for kort som det er i forvejen.

Sååå - I dont think so! Og beholder garnet som det er.

Og så har jeg så heldigvis en frisør som er lykkelig for at holde langt hår i topform :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg har for det meste været korthåret, og har selv klippet det.

Jeg var i mange år på kontanthjælp, alene med 2 børn, så frisør var der simpelthen ikke penge til.

Siden har jeg ind i mellem ladet det gro, og hver gang jeg så har været hos en frisør for at få "nyt hår", så er jeg blevet skuffet. For et par år siden havde en frisør klippet mig så jeg var godt tilfreds, men da jeg kom igen en måned senere og bad hende om, at gøre det samme igen, så gik jeg derfra med en helt anden frisure.

Så for mig er der to muligheder, enten klipper jeg det kort, altså sådan ca. 2-3 cm, eller også lader jeg det gro i håbet om, at det på et eller andet tidspunkt falder så det ser ordentligt ud, og i mellemtiden klipper jeg lidt spidser af en gang imellem.

Ved mellem-længder ser mit hår forfærdeligt ud, det stritter i alle retninger, og hvis jeg får det til at sidde ordentligt med enten glatte-jern eller krølle.jern, så varer det lige til jeg kommer ud i noget fugtig luft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer

Mange tak for de tre svar - godt nok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg har endnu til gode at møde en frisør, som kan klippe den samme frisure to gange. 

Jeg har kun en gang prøvet at blive klippet, som jeg bad om/viste billed af. Jeg har ellers et nemt hår, idet det er rimelig glat og tykt. Jeg går faktisk lige nu og overvejer at få klippet mit meget lange hår i en lang page med upcut i nakken, men jeg tør ikke, idet jeg ikke stoler på frisører :lol:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer
For 5 timer siden, gumle skrev:

Jeg har endnu til gode at møde en frisør, som kan klippe den samme frisure to gange. 

Jeg har kun en gang prøvet at blive klippet, som jeg bad om/viste billed af. Jeg har ellers et nemt hår, idet det er rimelig glat og tykt. Jeg går faktisk lige nu og overvejer at få klippet mit meget lange hår i en lang page med upcut i nakken, men jeg tør ikke, idet jeg ikke stoler på frisører :lol:

Du kan da roligt stole på en frisør. Frisøren er glad for tilfredse kunder, da de jo kommer igen og igen. 

Det frisure foreslag som du kommer med er netop noget af det som er oppe i tiden. Du kan jo altid lade det vokse ud igen, hvis du bliver træt af det. God fornøjelse med din kommende nye frisure :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 15 minutter siden, Trimmer skrev:

Du kan da roligt stole på en frisør.

:D:rulle::lol:... og ROFL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thorvald1973

Jeg er mand - bare lige for at starte med det. :lol: I langt de fleste tilfælde synes jeg langt hår er pænest til piger - det virker mest naturligt i de fleste tilfælde. Men om det er langt, mellemlangt, langt, krøllet, glat, blondt, mørkeblondt, mørkt eller farvet, der er pænt, afhænger lige så meget af pigen. Jeg kan sagtens synes en pige er smuk, hvis hun har kort hår og det sker da også at jeg falder for korthårede piger.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Det er jo forskelligt hvad der klæder hvem. 

Men en mand med et flot garn - nom nom :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind