Nuxe86

Anbefaling(er) til surround sound

Recommended Posts

Nuxe86

Hej. 

Håber i kan hjælpe, da jeg har fået til opgave, at finde det bedste surround sound til mellem 1.000-2.000 kr.

Og jeg aner intet om surround sound og om gavemodtagers behov. Dog tænker jeg, at den skal fylde så lidt som muligt og gerne være lidt pæn at se på - og så spille en ok lyd selvfølgelig ;)

Nogle anbefalinger? Har selv haft kigget på en LG SJ6 soundbar med trådløs subwoofer :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg har desværre ikke nogen anbefaling.

Jeg bruger kun sorundsound i min hjemmebio i haven -og her købte jeg et billigt sæt 4 vejs system i det hengangende Fona. Det er lidt noget bras, men det gør hvad det skal. Meget kan man jo leve med..

I den prisklasse du nævner, så går man jo heller ikke efter topklassen, så jeg vil tro at dit bud der rammer meget godt. 

Hvis du vil se lidt forskellige muligheder i prisklassen, så se fx her: http://www.pricerunner.dk/cl/86/Hjemmebiograf?attr_50377658=60239611&price_max=2038&price_min=799

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner
On 8/3/2018 at 21:48, Nuxe86 skrev:

Hej. 

Håber i kan hjælpe, da jeg har fået til opgave, at finde det bedste surround sound til mellem 1.000-2.000 kr.

Og jeg aner intet om surround sound og om gavemodtagers behov. Dog tænker jeg, at den skal fylde så lidt som muligt og gerne være lidt pæn at se på - og så spille en ok lyd selvfølgelig ;)

Nogle anbefalinger? Har selv haft kigget på en LG SJ6 soundbar med trådløs subwoofer :rulle:

Det kan ikke fås og hvis der skal være det mindste souround sound skal der et ekstra nul på prissedlen så hellere undvære

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind