Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

AyaOgilvie

Prissurvey på hæklet bamse

Recommended Posts

AyaOgilvie

Hej alle. Jeg ville være rigtig taknemmelig hvis der var nogen der ville bruge et minut på at besvare mit survey.

Det drejer sig om at jeg laver sådan nogle små hæklede bamser til babyer og børn, som jeg gerne vil sælge, men jeg har svært ved at pris sætte dem. det er et meget hurtigt survey, og alle kan være med.

på forhånd tak for hjælpen. :)'

https://da.surveymonkey.com/r/LPWCZ8N

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

I din survey er den billigste mulighed 100-150 kr.

Jeg ville max. give 100 kr.

Jeg har altid selv lavet mange former for håndarbejde, og når man laver noget af garn og stof, så må man ikke forvente at få sin arbejdskraft bare tilnærmelsesvis betalt som ved andre "jobs".

I øjeblikket strikker jeg strømper, og hvis jeg køber ordentligt garn, så kan et par strømper i str. 40 strikkes for ca. 30 kr. Jeg ville aldrig forvente, at nogen ville betale mere end 100 kr. for et par strømper, de holder jo trods alt ikke evigt. Så det ville efterlade en arbejdsløn på max. 70 kr. til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Jeg ville måske give en 10-15 kr for den. Ikke at de ikke kan være søde eller noget, men det er den slags man måske smider i kurven når man går i gennem tiger og lige kommer i tanke om at den vil veninden blive glad for til hendes lille ny eller noget som et suplement til den "rigtige" gave

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...