DDR

Hvor mange brugere må man have?

Recommended Posts

Entrelac
For 9 timer siden, ThomasSneum skrev:

Eller en dreng som hedder Anders. 

For 8 timer siden, ThomasSneum skrev:

Nej, den er go' nok.

?

Stakkels Anders.?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, modpol skrev:

Nej, fordi der er mange slags ænder og alle ænder siger og går som ænder, så du kan ikke identificere en and fra en anden and, så let som I siger her.

Om det er en mandarinand, en moskusand eller en løbeand, så er det stadig en and.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 14 timer siden, Entrelac skrev:

Om det er en mandarinand, en moskusand eller en løbeand, så er det stadig en and.

Men ikke den samme and, kun en der minder meget om hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, modpol skrev:

Men ikke den samme and, kun en der minder meget om hinanden.

Flere af dem minder faktisk ikke om hinanden, men fælles for dem er, at det er ænder.

En and er en and, uanset race.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 21 minutter siden, Entrelac skrev:

Flere af dem minder faktisk ikke om hinanden, men fælles for dem er, at det er ænder.

En and er en and, uanset race.

Men en bruger har ikke et fingeraftryk i sin skrift, som kan bruges til sikker identifikation, selvom du føler du er god til at genkende ud fra formulering, tankesæt og ordvalg, stavefejl og tegnsætning.

Det en meget usikker metode med ukendt succes rate.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 26 minutter siden, modpol skrev:

Men en bruger har ikke et fingeraftryk i sin skrift, som kan bruges til sikker identifikation, selvom du føler du er god til at genkende ud fra formulering, tankesæt og ordvalg, stavefejl og tegnsætning.

Det en meget usikker metode med ukendt succes rate.

Nu går tråden heller ikke på om Admin vil genkende brugere på den måde. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 2 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Nu går tråden heller ikke på om Admin vil genkende brugere på den måde. :)

Næ, men jeg vil påstå at bare fordi man tror man kan genkende en person, så er det langt fra sikkert at man har ret uanset hvem man er :)

Håndskrift er identificerbart, maskinskrift er ikke identificerbart. Ved jeg godt det er mere formulering, tankesæt, ordvalg, fejl og tegnsætning men det er stadig muligt at fake, så det ikke ser ens ud og omvendt kan det se ens ud uden at være den sammen.

Det jeg siger er, man skal måske være lidt forsigtigt med at dømme konti til at være sammen bruger når nu grundlaget er så spinkelt. Og dømme her, skal ses på samme måde som når man dømmer det modsatte køn, andre folkeslag osv., hvis det er tilstrækkelig overordne så ser alle kvinder ens ud, men i nok detaljer er selv enæggede tvillinger forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 3 minutter siden, modpol skrev:

Næ, men jeg vil påstå at bare fordi man tror man kan genkende en person, så er det langt fra sikkert at man har ret uanset hvem man er :)

Håndskrift er identificerbart, maskinskrift er ikke identificerbart. Ved jeg godt det er mere formulering, tankesæt, ordvalg, fejl og tegnsætning men det er stadig muligt at fake, så det ikke ser ens ud og omvendt kan det se ens ud uden at være den sammen.

Det jeg siger er, man skal måske være lidt forsigtigt med at dømme konti til at være sammen bruger når nu grundlaget er så spinkelt. Og dømme her, skal ses på samme måde som når man dømmer det modsatte køn, andre folkeslag osv., hvis det er tilstrækkelig overordne så ser alle kvinder ens ud, men i nok detaljer er selv enæggede tvillinger forskellige.

Er det ikke normalt bare et forsvar for flerbrugeri ? LOL

Mormoner har nok også deres særheder men koner har de mange af, og alligevel kun 1 mand.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Er det ikke normalt bare et forsvar for flerbrugeri ? LOL

Mormoner har nok også deres særheder men koner har de mange af, og alligevel kun 1 mand.

Der er ikke noget galt i at have flere bruger, jeg siger bare, at det er meget selvsikkert at mener at man har evnen til at genkende den sammen person bag skærme til flere bruger, alene på det grundlag.

For at undgå emneskift vil jeg undlade at kommenterer på Mormoner, fordi det ellers går helt galt og det er ikke til den positive side :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Dog vil jeg være for flerkoneri hvis man kunne frasortere svigermødrene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind