fresh_air

Jeg roder

Recommended Posts

fresh_air

Hej
Jeg er sku nok et værre rodehoved og ikke så rengøringsvenlig.
På den anden side hvis jeg har en fetish, så er det for tandbørster og tandbørstning, hvilket jeg går meget op i, så jeg er ikke klam.
Men sokker flyver rundt og rod hober sig op. Noget jeg vel førhen har tænkt at jeg lige sku ha plads til at få styr på, men som vist bare aldrig rigtig bliver gjort alligevel.
Rengøring af køkken er jeg rigtig dårlig til.
Jeg har altid en masse andet der foregår oppe i mit hoved, så der er ikke rigtig tid til det.
Hva faen gør jeg? :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Du betaler dig ud af det, så får du mere tid, og du har en som kan gøre rent og ryde op helt uden at være kritisk overfor dig som person, og når du har besøg, så burde lejlighed se pæn ud.

Så du betaler for din adfærd, det gør mange , når man mener tiden ikke er der til oprydning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Du ryder op. 

Har du brug for struktur, så skriv en list over gøremål over ugen, og så lad være med at tænke over det, bare få det gjort. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Åh, jeg er også er rodehoved. Men jeg synes, det hjælper at invitere gæster en gang i mellem. Så bliver man nødt til at rydde lidt op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AlexFab85

Hey. 
Jeg har ikke selv nogle gode råd til det, men jeg hører en podcast for tiden der hedder 'Kejser', hvor temaet forleden var 'Jeg roder'. Det kunne være der var nogle råd at hente :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fresh_air

Hehe tak for de gode råd.
Har besluttet mig for at prøve at lave mere opbevaring, så der er noget til alt.
At betale sig ud af det kunne være fedt. Det kan være i fremtiden at jeg simpelthen gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stevensvendsen3

Du kunne også vælge at lave et struktureret ugentligt program hvor du skriver ned hvad du skal gøre den og den dag for at få mere overblik plus ikke are gøre alt sammentidig så det bliver for uoverskueligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind