Carnac

Hvad synes en 11-årig pige er sjovt?

Recommended Posts

Carnac
For 1 minut siden, Justie skrev:

Du ved vist ikke ret meget om piger, vel....?

Nej, det jo derfor jeg spørger her...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 5 minutter siden, Carnac skrev:

Nej, det jo derfor jeg spørger her...

Piger elsker også at spille computer spil eller PS. 

Piger kan sagtens lære at skyde og syntes at det er sjovt.

Piger er rent faktisk ofte bedre til fks at køre go cart fordi de tænker sig om og ligger en strategi.

De kan såmænd også godt lide SIFi og film og popcorn.

Men hun er 11, så jeg er ikke sikker på at SW vil være et hit endnu. Men Avatar og en stak pop korn kunne være et hit. Og pirates of Caribian (min datter er ved at drive mig til vanvid).

Deres univers består af langt mere end lyserød glimmer neglelak - tro mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Carnac

Madlavning / bagning lyder som en god idé. En hjemmeversion af den store bagedyst vil sikkert falde i god jord.

Svømmehal er jeg enig i nok er sjovest med nogle jævnaldrende kammerater. Ikke sammen med sin onkel.

Computer gider hun ikke. Hun har både X-Box, Playstation og bærbar. Men hun har stort set aldrig brugt det. Hun har vist spillet lidt minecraft og Sims. Men ellers er det ikke det store hit.

Tror ikke naturen er noget for hende. Bortset fra heste. Hun er en bypige. Der skal ske noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Måske syntes hun ikke at computeren er det fedeste fordi hun ikke harnogen at spille med?

Jeg har i hvertfald svært ved at få lov til at have min WoW konto i fred. Men hun har brug for at der er nogen som også "gider"

Men introducer hende for noget nyt og for din verden.Det er den sikreste måde at du vinder "årets onkel" udnævnelse på.

Og vær tålmodig og stædig. Hun er 11...

Som et ps.: hvis det ikke var for min elskede onkel ville jeg have misset megen musik, mange film, glæden ved at banke sod af en boiler, ikke ane hvad en solid baghånd var eller finde det rette aborre blink. Om end han aldrig har fået mig til at indse hvad glæden ved fodbold er ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 16 timer siden, Entrelac skrev:

Det er bare min erfaring, at svømmehal er sjovest hvis de har en kammerat, eller flere, med.

Kommer da lidt an på hvor stort et legebarn man selv er ;-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 14 timer siden, Justie skrev:

Piger elsker også at spille computer spil eller PS. 

Piger kan sagtens lære at skyde og syntes at det er sjovt.

Piger er rent faktisk ofte bedre til fks at køre go cart fordi de tænker sig om og ligger en strategi.

De kan såmænd også godt lide SIFi og film og popcorn.

Men hun er 11, så jeg er ikke sikker på at SW vil være et hit endnu. Men Avatar og en stak pop korn kunne være et hit. Og pirates of Caribian (min datter er ved at drive mig til vanvid).

Deres univers består af langt mere end lyserød glimmer neglelak - tro mig!

Ork jo, min 10 årige datter er helt kulret med Star Wars så det kan de sagtens :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
us74

Hvad er hendes interesser ? Er hun spejder eller FDFer så måske en tur i shelter ? Ëller en tur i kano ?

Bor hun også i Københavns området - eller er hun på ferie i "ukendt område". Så kunne en tur i havnerundfarten også være en mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind