Esther1112

Er blevet gravid igen.. men ..

Recommended Posts

Esther1112

Er så heldigt at havde blevet gravid igen ( har en datter på 2 år ) med fryseæg .. Men var så til scanning idag. Hun mente jeg var 7+4 henne. Da vi så scanner , så ser vi en fin livmoder med blomme osv og indeni er der en form for klat ( kalder det en klat, for det var hvad det lignede) .. Lignede ikke et barn ihvertfald , men det så da ud som om der var et svagt hjerteblink i den klat. 

Har jo været gravid før og da jeg blev scannet i uge 7-8 med min datter lignede hun en lille vingummibamse med ben og arme .. 

Skal så scannes igen om en uge, for at se hvordan det ser ud  . Er der nogle af jer der har prøvet at kun se sådan en form for klat og så den senere bliver til en med arme og ben ? Er lidt bekymret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Altså, hvis fosteret har fastsat sig i placenta med "ryggen" ud af vil det jo se sådan ud og skygge for alt det andet, også hjerteslagende. 

Lige nu er det jo dybest set bare en haletudse med begyndende lemmer og en kæmpe krop og et hoved samt hale som er foldet ind af mod maven, så...

Jeg kan godt forstå dig og det er så nemt at være klog og rolig på andres vegne, men jeg ville sige "ta' det roligt min tøs"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Her kan du se nogle billeder af et fosters udvikling, og bemærk, at det første billede forestiller et foster på 8 uger, og dit forster er ikke engang 2 uger: http://www.babyline.dk/2010/08/billedserie-af-fosterets-rejse-til.html

Her er et billede af et 4 uger gammelt foster, d.v.s. lidt mere end dobbelt så stort som dit: http://www.prbizonline.com/pregnancy-crisis-service-delivers-service-heart/

Jeg kan godt forstå, at du synes det ligner en "klat".:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Esther1112

Nu er jeg jo 7 uger næsten 8 uger henne ? Så derfor undre jeg mig over at det stadig kun er en klat 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind