CV:Jensen

Paven vil ændre Fader Vor

Recommended Posts

CV:Jensen

https://www.bt.dk/udland/paven-vil-aendre-fadervor-vi-har-sagt-en-saetning-forkert-i-hele-vores-liv

Jeg er ikke enig. Han fabulerer over hvad Gud gør og ikke gør, og slutter sig til at det bør ændres. Paven mener, at Gud under ingen omstændigheder leder i fristelse. Det er lidt svært at være kategorisk her. For eksempel blev Kong David, fristet til at foretage mandtal, men det viste sig at være hovmod. I kongernes bog, sender Gud en løgnagtig ånd, for at forlede falske profeter til at tro løgnen og føre deres konge i døden:

Men Mika sagde: »Så hør da Herrens ord! Jeg så Herren sidde på sin trone, og hele himlens hær stod til højre og til venstre for ham. Herren spurgte: Hvem vil lokke Akab, så han drager op og falder ved Ramot i Gilead? Nu råbte den ene ét, den anden noget andet. Men så trådte en ånd frem, stillede sig foran Herren og sagde: Jeg vil lokke ham! Da Herren spurgte ham hvordan, svarede han: Jeg vil gå ud og blive en løgneånd i munden på alle hans profeter. Herren sagde: Du er i stand til at lokke ham, gå ud og gør det! Altså er det en løgneånd, Herren har lagt i munden på alle dine profeter her, for Herren truer dig med ulykke.«

Og så kan man jo ikke sige noget kategorisk, såsom at Gud aldrig lyver. Det er faktisk vigtigt at forstå at man ikke må ændre på Guds Ord under nogen omstændigheder.

For eksempel beder jeg selv Fader Vor, og afslutter med ordene; for dit er Riget, og Æren i evighed.

For ordet "magten", er bleven sneget ind senere af katolske munke, der ræsonnerede sig frem til, at Gud også havde magten...

Måske uvæsentligt, da det er tilføjet doxologi (guds prisning). Problemet er dog, at det man siger og regner for kanon, kommer i modstrid med resten af Guds Ord, idet det man siger, slet og ret er forkert. For eksempel er der i Johannes Åbenbaring, en passage der afslører en tid, "hvor Satan har magten".

Trods alt, så er dette intet i forhold til den danske folkekirke, der har sat sig ned og besluttet at begå synden til døden. Når de velsigner homoseksualitet, fører de vranglære, og lyver slet og ret, når de lover folk evigt liv, og fører dem ud i døden. Forstå mig ret når jeg siger; det er ikke homoseksualiteten der er den dødelige overtrædelse, det er at tale sine egne ord, og bilde folk ind at man taler for Gud og så er det løgn.

Som det står på sidste side i Bibelen: Jeg vidner for enhver, der hører profetordene i denne bog: Føjer nogen noget til dem, vil Gud tilføje ham de plager, der er skrevet om i denne bog,  og trækker nogen noget fra ordene i denne profetiske bog, vil Gud fratage ham hans del i livets træ og i den hellige by, som der er skrevet om i denne bog.

Vi ved godt, at danskerne har siddet og streget ud hvad der ikke passer dem, og tilføjet det stik modsatte. Derfor ved vi også godt, hvad der venter dem. De tilbeder ikke skaberen, men skabningen. Med andre ord, de står ikke i kirken og tilbeder Gud, de står i  kirken og tilbeder sig selv. De kommer ikke i himmelen.

Rom 1:24  Derfor prisgav Gud dem i deres hjertes begær til urenhed, så at de indbyrdes vanærede deres legemer. De udskiftede Guds sandhed med løgnen og dyrkede og tjente skabningen i stedet for skaberen.  Derfor prisgav Gud dem til vanærende lidenskaber: Deres kvinder udskiftede den naturlige omgang med den naturstridige, og ligeså opgav mændene den naturlige omgang med kvinden og optændtes af deres begær efter hinanden; mænd levede skamløst med mænd og pådrog sig derved den straf for deres vildfarelse, som de fortjente.

Gud ledte ikke i fristelse, men han prisgav dem til deres undergang.

Mine tanker og bønner går til Paven. Hans seneste besøg i Myanmar var yderst styrkende for tro. Bekæmp det onde, med det gode. Jesus Kristus være med Paven i Rom.

Redigeret af CV:Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Alt hvad paver , præster og deres ligesindede udtaler er det værste vrøvl , religion handler om magt , bare se på når magten skal fordeles på vores præster , det er det rene krigsspil , hvem skal være biskop og så videre , religion handler om magt , diktatorer kommer til at ligne de rene spejderdrenge ved siden af religion , paven vil ændre fader vor , lad dog paven ændre fader vor , hans undersotter vil altid være hans slaver , og til døden os skiller , aldrig har jeg hørt sådan noget vrøvl , vi lever i 2017 , de tør ikke ændre det til , til skilsmissen os skiller 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Vatikanet er i virkeligheden en hyldest til universets reptile herskere. Det er derfor der er slange- og reptilsymboler overalt i Vatikanet. Auditoriet i Vatikanet er f.eks. udsmykket som et slangehoved.

Så Paven er slet ikke Gud´s forlængede arm, men reptilernes forlængede arm her på jorden. Og Den Katolske Kirke er en falsk religion, som er sat i spil for at vildlede og kontrollere mennesket.

Vatican City betyder i virkeligheden DIVINE SERPENT CITY. Altså den hellige slanges by. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind