Jump to content
Velkommen til DinDebat
Gæst

vægttab magnet ringe??

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 6 minutter siden, naturlig skrev:

Jeg ved ik lige hvad man skal sige, men hvor der er vilje er der vej, jo mindre vejen er mineret :) 

Den er fuld af miner :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
On 4.12.2017 at 15:34, Gæst skrev:

hej , er der nogen som har prøvet de der magnetiske tå ringe mod vægttab , hvis nogen har hvad syntes i om dem ??

Der er ingen nemme sunde genveje til vægttab. Du skal bare putte mindre kalorier ned i kloakken end du forbrænder. Og motionere du også en gang hver dag så pulsen kommer op, vil du opleve et helt naturligt sundt vægttab. 

God arbejdslyst, hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 4.12.2017 at 15:34, Gæst skrev:

hej , er der nogen som har prøvet de der magnetiske tå ringe mod vægttab , hvis nogen har hvad syntes i om dem ??

Jeg vil tro, at idéen med magneter ved storetåen er, at stimulere de reflekszoner, som har med stofskiftet at gøre. Problemet er bare, at jeg ikke tror, at magnetens placering er rigtig, den skal mere ind under foden. Og hvis man skal sætte gang i et vægttab med zoneterapi er der mange andre områder, der bør stimuleres.

Derudover har jeg gode erfaringer med magneter, også på reflekszoner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, Ieet skrev:

Hej Entrelac,

Hverken akupunktur (reflekszoner) eller magneter har vist sig at være virksomme udover placebo. Hvis det virker for dig, så er det super. Men for alle andre er løsningen at spise mindre, spise sundere og træne mere.

Med venlig hilsen

Ieet

Mine erfaringer handler ikke om vægttab, men om bl.a. rygsmerter, hvor både zoneterapi og magneter har en fantastisk effekt.

Jeg har også haft gode resultater med en magnet på en forstuvet ford.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

du kan lige så godt trille tommelfingre , det giver lige så godt vægt tab som magnet ringe 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg tror ikke på nemme omveje og lyn-slankekure.

Næh, der er efter min opfattelse kun én vej frem. Og det er livsstilsændringer som ændret kost og mere motion.

Selv har jeg aldrig været på slankekur, men alligevel har jeg da to gange formået at tabe mig en del overflødige kg. Første gang var i 20 års-alderen, hvor jeg efter gymnasiet var blevet lidt småbuttet, fordi jeg på grund af arbejdspres på gymnasiet holdt op med at spille fodbold og dyrke motion. Men lige så snart jeg gik ud af gymnasiet, meldte jeg mig til en Sportshøjskole og jeg tabte hurtigt de ti overflødige kg. efter et halvt års daglig motion og sund kost.

Anden gang var for få år siden, hvor jeg igen havde lagt mig lidt for meget ud efter at have droslet lidt for meget ned for motionen. Og samtidig var jeg så "heldig" at bo lige midt imellem en masse fastfood-restauranter, så det fristede. Så jeg tog 15-20 kg. på i løbet af få år. Men så fór fanden i mig og jeg tænkte, at jeg gad da ikke ende som en fed flødebolle og de senere år har jeg ændret livsstil og jeg har de seneste år hver dag enten været ude og cykle en relativt lang tur (som regel ikke under 15 km.) eller gået en tur på 2-8 km. (lidt forskelligt, hvor langt jeg gider at gå). Resultat: uden at spare på maden, men blot ved at skære lidt ned for det fede og søde og ved at dyrke motion hver dag, har jeg igen tabt en del kg. Det går ikke hurtigt, fordi jeg taber lidt ad gangen. Men til gengæld er det holdbart, fordi der ikke er tale om lynslankekure - men om livsstilsændringer, so jeg agter at fastholde.

Min personlige erfaring er, at jeg skal helst forbrænde mere end 1000 kalorier om dagen gennem motion, hvis jeg vil tabe mig. 1000 kalorier passer meget godt med en cykeltur på 20-25 km. eller en lang gåtur. Det er ikke hver dag, at jeg når op på over 1000 kalorier. Nogle gange bliver det måske 700. Men så tager jeg bare revanche dagen efter og forbrænder så 1300-1400 kalorier dér. Så i snit tror jeg nok at jeg forbrænder ca. 1000 kalorier om dagen alene gennem cykel- og gåture. Det er dog mest cykelture, jeg tager, fordi det er nemmere at få pulsen op ved cykling  end det er ved at gå. F.eks. når jeg cykler op ad bakke eller i modvind, kommer pulsen nemt op, hvis jeg træder til. Der er ikke rigtigt noget modstand, når man går, så der er det sværere at få pulsen ret meget op. Også selvom man forsøger at gå i raskt tempo. Her i Aalborg er der mange bakker, så det er relativt nemt at få pulsen op gennem cykling her i området. Desuden er der også ofte en kraftig vind omkring Limfjorden, som også kan være hård at cykle i.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...