Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

vægttab magnet ringe??

Recommended Posts

Gæst

hej , er der nogen som har prøvet de der magnetiske tå ringe mod vægttab , hvis nogen har hvad syntes i om dem ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 15 minutter siden, pigen-123 skrev:

hej , er der nogen som har prøvet de der magnetiske tå ringe mod vægttab , hvis nogen har hvad syntes i om dem ??

Magnet tå ringe , de skulle øge stimuleringen af aku punkter under tæerne og øge forbrændingen , det vil jeg advare imod , det er ren hokus pokus , du skal ikke tro på alt hvad du læser på nettet , jeg vil anbefale dig at spise sundt og dyrke motion , det er vejen frem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Problemet med motion er man skal bevæge sig, kan forestille mig at sådan en tå ringe, kan sættes på uden man behøver flytte sig :)

Man så også prøve at droppe at spise, så kan man også tabe sig, bare drik lidt vand over en 7-10 dage, så begynder der også at ske noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sylle12
For 52 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Problemet med motion er man skal bevæge sig, kan forestille mig at sådan en tå ringe, kan sættes på uden man behøver flytte sig :)

Man så også prøve at droppe at spise, så kan man også tabe sig, bare drik lidt vand over en 7-10 dage, så begynder der også at ske noget. 

Du er da godt nok en kæmpe idiot når du sidder der og opfordrer til at hun skal sulte sig selv. 

Pige som søger den her vægttabs ring, hvis du kan leve på en sund vegansk diæt uden at snyde under din diæt, så kan jeg love dig for at du taber kiloer uden at gøre mere en hvad de fleste andre også gør, der er en masse hjemmesider med lækker sund vegansk mad som du kan kigge nærmere på, hvis det er et meget vigtigt problem for dig

Redigeret af Sylle12

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Veganere er næsten større idioter end folk der tror på magnetringe....

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
On 4/12/2017 at 19:23, Sylle12 skrev:

Du er da godt nok en kæmpe idiot når du sidder der og opfordrer til at hun skal sulte sig selv. 

Har du nogensinde hørt om ironi?

Men hele humlen ved at tabe sig er dybest set uhyre enkel. Spis færre kalorier end du brænder af. Og så skal du nok tabe dig uanset om du lever af hvidkål eller McD burgere......

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
On ‎04‎-‎12‎-‎2017 at 15:59, stig6499 skrev:

Magnet tå ringe , de skulle øge stimuleringen af aku punkter under tæerne og øge forbrændingen , det vil jeg advare imod , det er ren hokus pokus , du skal ikke tro på alt hvad du læser på nettet , jeg vil anbefale dig at spise sundt og dyrke motion , det er vejen frem 

Det kan godt lade sig gøre at hæve forbrændingen med zoneterapi.

Hvis du ved hvor du skal trykke, lige neden under storetåen, kan du selv sidde om aftenen og gøre lidt selv.

Hvis du rammer rigtigt, kan du mærke din effekt, måske lidt luft i maven. Men jeg har fået det beskæftiget at en professionel.

Der findes også et punkt som kan hæve lysten tis sex og mange andre ting.

Det er ikke uden grund, at det er et kendt område at f.eks. totur omhandler slag under fødderne. Men det er en anden side af zoneterapi, fordi mange af vores nervebaner ligger under fødderne, og man er ødelagt for lang tid, måske endda for livet, hvis man får skader der.

Magnet? ringe har jeg svært ved at tro har nogen effekt.

Men det siges også at hvis du går med kobberarmbånd, skulle det modvirke gigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
On 4.12.2017 at 18:32, DenBruneMunk skrev:

Så falder din forbrænding, og du vil hurtigt tage på når du igen begynder at spise normalt,

Vejen frem til et mere velfungerende liv, fuldkorn, fuldkorn, fuldkorn og det gælder også ved ris, det gælder alt korn, intet fint mel,  intet sukker, husk sukker er sukker, om det hvidt bordsukker, eller meget sød frugt er næsten det samme, der er tilsat sukker i ca. 70% af den mad du finder i butikken, så læs på pakken, kroppen vil hellere forbrænde sukker ind fedt, så fedtet du spiser sammen med sukkeret, når ikke at blive forbrændt, spar på kulhydraterne, så kroppen også lever af dit kropsfedt,  intet mælk, der fedme hormoner i mælk, de er der for at kalven skal vokse og tage på i vægt, spis mere grøntsager til måltiderne, ikke kartofler og andre stivelses rige grøntsager, og ja du må spise grøntsager så du flækker  det en myte at man skal holde igen, for at holde forbrændingen oppe skal du have noget indenbors, det skal bare være det rigtige, husk at drikke rigeligt med vand, og få noget motion, ikke vildt hårdt, men bare du røre dig meget i løbet af dagen, for hvis du motionere for meget som folk tit kan komme til, går du hurtigt træt i det, og du slider dine led for meget, der sidder noget i dine led som skal genopbygges hver gang du har trænet hårdt, og får dine led ikke nok ro, får du slidgigt, så derfor kun motion på et lavere niveau, når du får motion, bliver din forbrænding også bedre, og sørg for at spise øko, ikke øko frugt, grøntsager, korn osv. får kunstgødning, det kan planten godt overleve på, men når planten får naturlige næringsstoffer, for planten en bred række næringsstoffer, som er livsnødvendige for mennesket, de næringsstoffer har en ikke øko plante ikke muligheden for at give videre til mennesket, når den ikke indholder dem, og spis varieret, og ikke for fed mad, google sunde fedtstoffer, det med man ikke kan tabe sig, hvis man har lavt stofskifte betyder intet, hvis du spiser som jeg her har beskrevet, ALLE der kan leve efter denne opskrift, vil tabe sig, lige en sidste ting, DU SKAL IKKE PÅ SLANKE KUR, DET EN LIVSTILSÆNDRING, en kur er jo kun noget men gør i en periode, og bagefter falder man i sukker helvede igen, og så ved du alt for godt hvordan det går.

Jeg har lang erfaring med ernæring, og motion, jeg vil også gøre det klart, at har du fået en anden diæt anvisning, af læge eller diætist skal du selvfølgelig følge den. 

Redigeret af naturlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 12 timer siden, naturlig skrev:

Jeg har lang erfaring med ernæring, og motion, jeg vil også gøre det klart, at har du fået en anden diæt anvisning, af læge eller diætist skal du selvfølgelig følge den. 

Et er at få en anvisning og en samtale, andet er de ikke har mulighed for at hjælpe.

Som at bede en person spise sand i sahara, eller sne på Grønland :) Der er masser af det men man kan ikke lide det som sættes på bordet, og så kan der være nok så meget. De gav i hvert fald op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Et er at få en anvisning og en samtale, andet er de ikke har mulighed for at hjælpe.

Som at bede en person spise sand i sahara, eller sne på Grønland :) Der er masser af det men man kan ikke lide det som sættes på bordet, og så kan der være nok så meget. De gav i hvert fald op.

Jeg ved ik lige hvad man skal sige, men hvor der er vilje er der vej, jo mindre vejen er mineret :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...