Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

chrestenwl

Guccibælte til jakkesættet

Recommended Posts

chrestenwl

Hej allesammen.

For ikke så lang tid siden købte jeg et bælte fra Gucci. Jeg synes det passer til det meste, men ved ikke om det går sammen med et jakkesæt (sort blazer, sorte habitbukser og hvid skjorte) Eller om det ser bedre ud med basic sort læderbælte?

Håber der er nogle der kan hjælpe:)

23660463_2080480222171873_1863546588_o.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Det kommer an på skoene. Hvis de også er brune, kan det gå. Hvis ikke, så synes jeg, bæltet vil tage for meget fokus, og så er det bedre med et sort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Jeg ved ikke - men selvfølgelig er mit svar jo også baseret ud fra min personlige smag - det kommer meget an på sammenhængen du vil have bæltet på til.

Hvis det er noget officielt eller arbejdsrelateret ville jeg mene at det er langt over grænsen. 

Det kan godt gå til en i byen tur eller en julefrokost med et par jeans og en habit jakke, men bling blang har ikke noget at gøre ved et forretnings møde eller en større begivenhed.

Men ok, det har også rigtig meget at gøre med hvilke kredse man færdes i og hvad der er kotume.

Men jeg vil ikke ligge skjul på at min første association er enten 1. barnerøv som har brug for et status symbol for at kompensere for bumserne, eller 2. meget, meget dårlig sælger som ikke kan nå sine måltal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...