gunijens85

Første gang i Fitness World

Recommended Posts

gunijens85

Hej allesammen :)

Jeg har meldt mig ind i FitnessWorld. 

Jeg har aldrig været i et fitnesscenter før. Jeg vil ikke træne selv men i stedet gå på hold.

Hvad vil i anbefale til en helt nybegynder? Jeg har kigget på ‘stram op’ men er det svært? 

Der er ikke bootcamp hold lige nu, så det kan jeg ikke komme på.

Håber i vil svare mig og komme med anbefalinger! :)

Mange hilsener Gunilla

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chrestenwl

Jeg vil personligt mene at cirkeltræning er perfekt til begyndere. Man kommer igennem alle muskelgrupperne, men uden at det bliver alt for hårdt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Nu går jeg godt nok i Fitness.dk, men jeg kan se, at de har nogenlunde samme type hold som i FitnessWorld. 

Jeg synes, du skal prøve dig lidt frem. Altså prøve de forskellige hold, og så vælge det du bedst kunne lide. 

Hvis stram-op er det samme som i Fitness.dk, så er det skiftevis konditionstræning, hvor man får pulsen op, og så styrketræning. Det er flere år siden, jeg sidst har prøvet det, men kan huske at jeg syntes, det var hårdt. Men man kan sagtens følge med som nybegynder. 

Jeg er selv rigtig glad for Bodypump og kan kun anbefale det. Det er styrketræning med vægte, hvor man får trænet hele kroppen. Der starter man med få kilo, og kan så øge vægten, når man bliver stærkere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Carlcallesen

I FW er de begyndt at lave sådan nogle basic hold, hvor de er opdelt i underkrop og overkrop, så du lærer at træne ordentligt. Hvis du virkelig vil have noget ud af din træning, så vil jeg foreslå en personlig træner. Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men jeg kan kun tale godt om Performance Gym i Aarhus - Personlig Træner Aarhus

De er super professionelle, og skaber virkelig gode resultater.

Håber du kan bruge mit råd, og god vind med træningen!

Redigeret af ThomasSneum
Reklame fjernet (link)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind