Gæst Rasmus

Tøj til mænd?

Recommended Posts

basle72
On 16/11/2017 at 22:40, Tudsegoej skrev:

Haha :D Det kommer nok an på, om man er whipped derhjemme. 

Eller tøj siger en absolut intet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 6 timer siden, basle72 skrev:

Eller tøj siger en absolut intet ;-)

:D ja, så er det smart, men det gør det jo for Rasmus, ellers ville han vel ikke spørge her.

Synes det er vildt, hvis tøj slet ikke siger én noget. Det behøver jo ikke kun at være modemæssigt, men også tanker om kvaliteten, og om det er rart at have på.  

Sidder lige og tænker, om jeg kender nogle, der har det sådan. Det tætteste var nok min morfar, der fik min mormor til at lægge tøj frem til sig hver morgen :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 10 timer siden, Tudsegoej skrev:

:D ja, så er det smart, men det gør det jo for Rasmus, ellers ville han vel ikke spørge her.

Synes det er vildt, hvis tøj slet ikke siger én noget. Det behøver jo ikke kun at være modemæssigt, men også tanker om kvaliteten, og om det er rart at have på.  

Sidder lige og tænker, om jeg kender nogle, der har det sådan. Det tætteste var nok min morfar, der fik min mormor til at lægge tøj frem til sig hver morgen :D 

He he finder selv mit tøj på hylden ;-) men om det er en blå eller hvid skjorte, rager mig en papand.

Går jeg selv ud og køber tøj finder jeg en ekspedient og siger jeg skal bruge feks 3 skjorter og 2 par bukser og det skal passe sammen, så finder han noget, jeg prøver om det passer, og så betaler jeg, et tøjindkøb der tager mere end 10 min findes ikke i min verden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
On 20/11/2017 at 09:22, basle72 skrev:

He he finder selv mit tøj på hylden ;-) men om det er en blå eller hvid skjorte, rager mig en papand.

Går jeg selv ud og køber tøj finder jeg en ekspedient og siger jeg skal bruge feks 3 skjorter og 2 par bukser og det skal passe sammen, så finder han noget, jeg prøver om det passer, og så betaler jeg, et tøjindkøb der tager mere end 10 min findes ikke i min verden :-)

Det er jo også smart nok, hvis man ved, hvad man kan lide. Så er det lidt som at have en personal shopper :)

Jeg tænkte mere, hvis ens kæreste "klædte en på", kunne kan man blive påduttet en smag/image man ikke selv havde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 6 timer siden, Tudsegoej skrev:

Det er jo også smart nok, hvis man ved, hvad man kan lide. Så er det lidt som at have en personal shopper :)

Jeg tænkte mere, hvis ens kæreste "klædte en på", kunne kan man blive påduttet en smag/image man ikke selv havde. 

Næ du misforstår, jeg har ingen smag, er bedøvende ligeglad, og har ingen ide om hvad der passer sammen, men det går jeg ud fra ekspedienten har, og konen for den sags skyld :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 15 timer siden, basle72 skrev:

Næ du misforstår, jeg har ingen smag, er bedøvende ligeglad, og har ingen ide om hvad der passer sammen, men det går jeg ud fra ekspedienten har, og konen for den sags skyld :-)

Ah, på den måde. Sådan har jeg det med rødvin :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 23/11/2017 at 08:18, basle72 skrev:

Jeg tror mange mænd er som dig, og når jeg ser en mand i noget tøj der ikke heeelt passer sammen, så tager jeg det som et tegn på, at han er gift/samlevende.;)

For 9 timer siden, Tudsegoej skrev:

Ah, på den måde. Sådan har jeg det med rødvin :D

Så ender du vel også af og til med en rødvin du ikke et helt begejstret for?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 5 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg tror mange mænd er som dig, og når jeg ser en mand i noget tøj der ikke heeelt passer sammen, så tager jeg det som et tegn på, at han er gift/samlevende.;)

Så ender du vel også af og til med en rødvin du ikke et helt begejstret for?:)

Eller hans kone har dårlig smag ;-) Lool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, basle72 skrev:

Eller hans kone har dårlig smag ;-) Lool

Det var sådan set lige præcis det jeg mente med dette;):

For 9 timer siden, Entrelac skrev:

når jeg ser en mand i noget tøj der ikke heeelt passer sammen, så tager jeg det som et tegn på, at han er gift/samlevende.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.