Mikkel84

Videoer på andriod telefon

Recommended Posts

Mikkel84

Hej.

Jeg har et problem med min Huawei Andriod telefon. Jeg kan ikke se videoer på facebook eller andre steder. Det eneste sted jeg kan se videoer er på youtube.. Jeg har prøvet at søge fejlen på nettet og finder et sted, hvor nogle skriver  jeg skal give tillaldelse til javascript, men dette er gjort når jeg går ind og tjekker. Er der nogle herinde der evt. ved om det er noget med google chrome appen som jo er browseren på en andriod telefon? Eller er der andre ideer til hvad fejlen kan skyldes?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.

Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 19 minutter siden, Mikkel84 skrev:

Hej.

Jeg har et problem med min Huawei Andriod telefon. Jeg kan ikke se videoer på facebook eller andre steder. Det eneste sted jeg kan se videoer er på youtube.. Jeg har prøvet at søge fejlen på nettet og finder et sted, hvor nogle skriver  jeg skal give tillaldelse til javascript, men dette er gjort når jeg går ind og tjekker. Er der nogle herinde der evt. ved om det er noget med google chrome appen som jo er browseren på en andriod telefon? Eller er der andre ideer til hvad fejlen kan skyldes?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.

Mikkel

Det er et godt spørgsmål. 

Prøv evt. at installer en anden browser og se om den virker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg bruger Chrome på android og tv2 videoer, som et eksempel virker fint? DR gør da også?

Har du et link til en nyhedsside eller noget som du mener ikke virker på Chrome?

Det kan jo være plugin's fra din stationære browser, som virker på android, som aktiveres og måske kan blokere noget der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind