stig6499

Netflix

Recommended Posts

Lucianone

Jeg ser da en del Netflix. Dog synes jeg der mangler mange af de bedste film. Men man kan sagtens finde gode film og serier på Netflix.

Jeg kan selv godt lide gyserfilm, Science Fiction-film, thrillers, dystopiske fremtidsfilm. Ja, mest spændingsfilm, kan man sige. Romantiske film og komedier ser jeg ikke så meget af, da jeg i forvejen synes, at der er alt for meget let underholdning på tv. Så derfor vælger jeg ofte film, som har et mere dybt budskab. Mange tror jo, at Science Fiction er REN fiktion. Men i virkeligheden er de ofte virkelighed blandet op med fantasi, så i en typisk Science Fiction-film vil 50% være virkeligt og 50% fantasi. Så er det op til beskueren selv at regne ud, hvor meget der er virkelighed og fantasi. Husk at Hollywood er styret af eliten og de har ofte en okkult viden om verden. Og denne okkulte viden fletter de ofte ind i deres film og udgiver det for at være fantasi. Men det kan ofte være virkelighed. F.eks. i Science Fiction-film har jeg lagt mærke til, at de fleste rumvæsener ligner reptillignende humanoider eller nogle små enten grønne eller grå mænd. Det er ikke et tilfælde. Det skyldes, at mange whistleblowers og Insiders har afsløret, at grå rumvæsener og reptilrumvæsener er de mest almindelige alien-typer. Så det er mit indtryk, at man bevidst vælger at portrættere aliens som sådanne (grå små rumvæsener eller store farlige reptilskikkelser), fordi i menneskets underbevidsthed er der en viden om, at disse væsener måske eksisterer i VIRKELIGHEDEN!

Den sidste gode film, jeg så på Netflix, var DET FEMTE ELEMENT. Spændende Science Fiction-film, som igen blander virkelighed med fantasi, men som efter min overbevisning rummer meget mere virkelighed, end folk er klar over. I denne film er der også reptillignende/orklignende rumvæsener. Og filmen baserer historien på, at aliens kom til Ægypten i tidernes morgen og blev opfattet som guder dengang. Det er efter min opfattelse præcist, hvad der skete i virkeligheden. At aliens kom til bl.a. Ægypten og medvirkede til at bygge pyramiderne - og så blev de opfattet som en slags guder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
1 time siden, Lucianone skrev:

Den sidste gode film, jeg så på Netflix, var DET FEMTE ELEMENT. 

Du ved godt den er næsten 22 år gammel? Netflix laver en masse egen produktion fra 2017/2018 som er helt på højde med så gamle titler, dem må du da også se?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, DenBruneMunk skrev:

Du ved godt den er næsten 22 år gammel? Netflix laver en masse egen produktion fra 2017/2018 som er helt på højde med så gamle titler, dem må du da også se?

Jeg har da så set andre film end den omtalte. Husker dog ikke lige alle titlerne.

Bl.a. har jeg set serierne THE DOME, GLITCH og THE RETURNED samt STRANGER THINGS. De er jo alle sammen af nyere dato. De er også okkulte - jeg kan jo godt lide okkulte film og serier, der sætter fokus på alt det mystiske og paranormale.

Stranger Things er lige min stil. Den handler om aliens, interdimensionelle skabninger og parallelle virkeligheder. The Dome er måske noget for hr. Convex Earth. Den handler ikke direkte om den flade jord, men det er om et lille samfund, der pludselig bliver afsondret fra omverdenen via en kuppel. Fladjordstilhængerne tror jo, så vidt jeg ved, på at der er en kuppel over jorden!

Glitch og The Returned minder meget om hinanden. De har begge som fokus, hvad der mon sker, hvis det imod alle naturlove skulle hænde, at de døde pludselig genopstod. Hvilke forviklinger ville det give og hvordan ville det blive modtaget i lokalsamfundet? I The Glitch står nogle døde mennesker pludselig op fra graven og så følger man deres videre skæbne i en ret - synes jeg - fed og spændende serie. Hvorfor er de vendt tilbage og hvad sker der, når de vender tilbage? En af de genopstandne finder f.eks. ud af, at hendes eksmand nu er blevet gift med hendes - i sit forrige liv - bedste veninde. Det giver nogle interessante forviklinger....; og en gammel cowboytype fra slutningen af 1800-tallet, vender pludselig tilbage og møder sine efterkommere. Bl.a. bliver han god ven med sit tipoldebarn. Spøjst.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Namasté

Jeg fik indlagt fibernet for nyligt og udover langt bedre internet og ny tv-pakke, så fik jeg også Netflix 'smidt i nakken' uden ekstra omkostninger.

Jeg synes altid jeg kan finde noget seværdigt på Netflix.

Nuvel - der er også meget crap og b-film, men heldigvis er smag og behag forskelligt.

Held og lykke med din gratis prøvetid - HUSK at afmelde hvis det ikke er noget for dig, mere så de ikke automatisk 'fornyer' dit abonnement 😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind