stig6499

Netflix

Recommended Posts

stig6499

jeg har fået Netflix jeg har en gratis prøve måned der efter skal jeg betale 129 kr pr måned , nu vil jeg udforske Netflix og finde ud af om det er nået for mig 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Kan ikke undvære det her :)  Selvom jeg måske ser meget af det samme igen og igen, så er det utrolig let tilgængeligt i forhold til gamle dvd'r eller andet medie som det kunne være på.  Man bliver hurtigt afhængig hvis man har et par serier som man personligt kan se ofte, og de findes der, så er det alle pengene værd, som en cloudløsning der har alle ends medier liggende og kan afspilles når man lyster, så er prisen helt i orden.

I love it!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Er pænt tilfreds. Der mangler måske lidt flere a-klasse film. (Nyere film) 

Fede serier. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg kunne heller ikke undvære Netflix, der er mange gode serier og et stor udvalg af film og dokumentarfilm :gogo:

Tillykke med Netflix :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg har aldrig haft Netflix eller andre streamingtjenester. Det interesserer mig ikke så meget, men man skal da aldrig sige aldrig. Ofte er jeg dog ikke meget for den slags abonnementer da jeg i en eller anden grad betaler dobbelt i forhold til andre og det gider jeg ikke pga arbejdet.

Netflix fik en del kritik i starten pga for lidt og for gammelt indhold som dansk abonnent. Er dette egentlig blevet bedre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xrasmussen

Jeg tilslutter mig koret der er glad for Netflix.

De producerer mange serier selv og de bliver ikke vist på tv. Derfor er der serier du ikke har hørt om med mindre du har fulgt med i medierne om hvilke serier der bliver lavet.

Der er serier og film i alle genre så det skulle undre mig om ikke de fleste kan finde noget de kan lide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xrasmussen

Personlig synes jeg f.eks Breaking Bad og Better call Saul er fede. Dog er kun sidstnævnte en Netflix original serie. Den er en spinoff er førstnævnte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Tak for jeres svar , der er nået at gå i gang med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CKuber

Jeg syntes, at Netflix er okay sted. Det mangle film og serier. Blandt andet fra andre lande lande.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lone Andersen
Skrevet (redigeret)

Jeg følger faktisk en blog som har lavet en helt utrolig god liste med  en liste der løbende bliver opdateret!

Redigeret af DenBruneMunk
3 indlæg, og kun reklame for en blog, please....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind